Beantwoord

Abonnement

• 11 juli 2019
  • 2 reacties
  • 711 Bekeken

ik wil graag mijn abonnement wijzigen van 10GB internet naar Unlimited Data. Geldt dat dan in heel de EU?
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 juli 2019, 20:45

Goedenavond @NadiraB
Welkom in de community!
In NL is het onbeperkt maar in de EU is het 14 GB.

Neem nu een unlimited data abonnement

Bij T-Mobile krijg je onbeperkt internet en sms’en in Nederland voor €30,- per maand.* Voor dat bedrag krijg je ook nog 120 belminuten en een internetbundel van 14 GB om binnen de EU te gebruiken.

Kan ik met Go Unlimited echt onbeperkt internetten?

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,-.

Bekijk de voorwaarden over redelijk gebruik!

Weet je zo voldoende?
groetjes en fijne avond.
Bekijk origineel

2 reacties

Nee, ik geloof 14gb in eu.
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @NadiraB
Welkom in de community!
In NL is het onbeperkt maar in de EU is het 14 GB.

Neem nu een unlimited data abonnement

Bij T-Mobile krijg je onbeperkt internet en sms’en in Nederland voor €30,- per maand.* Voor dat bedrag krijg je ook nog 120 belminuten en een internetbundel van 14 GB om binnen de EU te gebruiken.

Kan ik met Go Unlimited echt onbeperkt internetten?

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,-.

Bekijk de voorwaarden over redelijk gebruik!

Weet je zo voldoende?
groetjes en fijne avond.

Reageer