Beantwoord

Abonnement gewijzigd

  • 12 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

Help! Ik heb per ongeluk mijn abonnement gewijzigd. Kan ik dit nog ongedaan maken?

icon

Beste antwoord door Hajar 12 oktober 2020, 14:57

Hi @cynthiavdb 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer teruggezet naar 5GB + 120 min bellen. Houdt er rekening mee dat je maar 1x per maand je bundel kan wijzigen via My T-Mobile. Dus de volgende keer goed checken voordat je de bundel definitief wijzigt. Je kan nu weer gebruik maken van je oude bundel. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @cynthiavdb 

Dan kan je zelf niet doen maar een moderator kan dit wel voor je doen, geen paniek 💪 .

Het betreft het verhogen of verlagen van je bundel?

Ik heb het van 5Gb en 120 min per ongeluk naar 0Gb en onbeperkt gezet 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @cynthiavdb 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer teruggezet naar 5GB + 120 min bellen. Houdt er rekening mee dat je maar 1x per maand je bundel kan wijzigen via My T-Mobile. Dus de volgende keer goed checken voordat je de bundel definitief wijzigt. Je kan nu weer gebruik maken van je oude bundel. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Super! Dank je wel.

Reageer