Abonnement kosten na aflopen contract

  • 3 mei 2021
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 2

Me contract loopt deze zomer af. Ik heb 2 x de klantenservice gebeld, en krijg 2 verschillende antwoorden. De ene zegt na het aflopen van je contract blijf je het zelfde betalen als dat je nu doet, en de ander zegt na het aflopen van je contract betaal je het bedrag dat op de site staat bij je abbo. 

Wie heeft er gelijk?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Truckertje 

Je blijft gewoon hetzelfde bedrag betalen, kijk eens in de app onder abonnement of in je My T-Mobile account onder abonnement & instellingen of er geen einddatum achter een eventuele korting staat.

Reputatie 2

Hallo @Truckertje 

Je blijft gewoon hetzelfde bedrag betalen, kijk eens in de app onder abonnement of in je My T-Mobile account onder abonnement & instellingen of er geen einddatum achter een eventuele korting staat.

Achter een korting staat geen datum, en me andere korting staat niet eens in het overzicht 😁

Reputatie 7
Badge +19

@Truckertje 

Vergeten te vragen, het gaat over mobiel of thuis en welk abonnement heb je?

Als er geen einddatum achter een korting staat dan veranderen je maandelijkse kosten niet en welke korting staat er niet bij?

Reageer