Beantwoord

abonnement loopt af

• 14 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 559 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik weet dat ik laat ben maar ik vergeet steeds contact op te nemen. Maar morgen loopt mijn huidige abonnement af.

Mijn abonnement bestaat uit het volgende:

• Toestelkrediet - 20 euro ( Eindigt op 15 oktober 2020)
  • Go-abonnement - 24,65 euro ( met 31% korting, normaal  35,93 euro)
  • Deezer Vast - 5.99 euro ( is in gegaan aan het begin van mijn contract 16 oktober 2018)
  • Klantenvoordeel - 2,50 euro

Omdat ik nog niet weet wat voor toestel / abonement ik ga pakken, heb ik nog geen keuze gemaakt.

Als ik het goed begrijpt gaat mijn huidige abonement Go-abonnement door, maar dan zonder Deezer en zonder de korting op de Go-abonnement. Waar ik uiteindelijk dan op 33.43 euro kom voor de volgende maand ( dit is dan incl. klantenvoordeel). Klopt het wat ik zeg of zit ik er naast?

Met vriendelijke groet,

Trouwe T-mobile klant Kevin Veldman. :grin:

icon

Beste antwoord door Hajar 15 oktober 2020, 14:08

Hi @Kjbveldman 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Je toestelkrediet komt inderdaad op 15 oktober te vervallen en als je nog niet hebt verlengd of opgezegd dan loopt je abonnement maandelijks door. De kortingen komen nog niet te vervallen, omdat we onze klanten wat tijd willen geven om over een verlenging na te denken. Je hebt dus nog de tijd om over een nieuw toestel of abonnement te denken. Je kan straks wanneer je er over uit bent online via My T-Mobile verlengen of als je liever een collega spreekt dan kun je gratis met onze sales afdeling bellen. Je kan ze bereiken op 0800-8104.

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kjbveldman 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Je toestelkrediet komt inderdaad op 15 oktober te vervallen en als je nog niet hebt verlengd of opgezegd dan loopt je abonnement maandelijks door. De kortingen komen nog niet te vervallen, omdat we onze klanten wat tijd willen geven om over een verlenging na te denken. Je hebt dus nog de tijd om over een nieuw toestel of abonnement te denken. Je kan straks wanneer je er over uit bent online via My T-Mobile verlengen of als je liever een collega spreekt dan kun je gratis met onze sales afdeling bellen. Je kan ze bereiken op 0800-8104.

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Hi Hajar,

Thanks voor je snelle reactie. Oke fijn dat de kortingen nog in ieder geval niet komen te vervallen.

Is mijn Deezer Vast bundel ook dan nog steeds actief zolang mijn huidige Go-Abonnement nog door loopt? Of stopt mijn Deezer ook per vandaag?

Dit was de enige vraag die ik nog had.

Thanks voor je hulp alvast!

Groeten,
Kevin

Reputatie 7
Badge +20

Hi Kevin,

Ik zie geen einddatum bij je bundel dus die loopt dan ook door. Als je die uit wilt zetten, laat het mij dan weten dan maak ik het in orde!

Hi Hajar,

Oke dankje, goed om te weten. Bijdeze hoef je Deezer niet uit te zetten.

Nogmaals thanks voor je hulp

Groeten,
Kevin

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer