Beantwoord

Abonnement met Unlimited data werkt niet?

• 9 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 1436 Bekeken

Sinds augustus 2017 heb ik een abonnement met unlimited data. Dit was de afgelopen 2 jaar, elke dag 5 GB aan data en die kon je gratis aanvullen.
Vorige week heb ik mijn abonnement verlengt en nu ineens is mijn internet op? Ik krijg 12 augustus een nieuwe bundel en als ik wil bijvullen moet ik betalen. Dat is niet unlimited? Als ik de t-mobile app begrijp krijg ik nu om de 5/7 dagen 10gb internet. Als er geadverteerd wordt met unlimited internet verwacht ik dat ook.

Mvg,
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 augustus 2019, 15:22

Hoi Miko96,

Ik zie dat je op dit moment geen gebruikmaakt van Unlimited, dus het klopt dat jouw bundel nu niet Unlimited is. Wij werken daarin namelijk nog wel met de 5GB dagtegoed hoor!

Op dit moment maak je gebruik van een maandelijkse 10 GB bundel. Ik zie dat jij een zakelijk abonnement hebt, dus ik raad je aan om even contact op te nemen met de eigenaar of (telecom)beheerder van het bedrijf waarvoor je werkt, om de bundel voor je te wijzigen!

Heb je nog meer vragen, laat het me dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Miko96,

Ik zie dat je op dit moment geen gebruikmaakt van Unlimited, dus het klopt dat jouw bundel nu niet Unlimited is. Wij werken daarin namelijk nog wel met de 5GB dagtegoed hoor!

Op dit moment maak je gebruik van een maandelijkse 10 GB bundel. Ik zie dat jij een zakelijk abonnement hebt, dus ik raad je aan om even contact op te nemen met de eigenaar of (telecom)beheerder van het bedrijf waarvoor je werkt, om de bundel voor je te wijzigen!

Heb je nog meer vragen, laat het me dan gerust weten!

Reageer