Beantwoord

Abonnement omgezet van stel samen & bij, naar go. Alleen niet onbeperkt?

• 12 mei 2018
  • 9 reacties
  • 675 Bekeken

Hallo,

Ik had afgelopen week mijn abonnement laten omzetten naar een Go Unlimited van €35,00 per maand. Mij was al uitgelegd dat je een enkel paar dagen verkeerde belminuten of mb’s zal kunnen zien. Alleen ik zie nog steeds dat ik uit een bundel van 10GB verbruik ipv een onbeperkte bundel.

Graag zal ik deze alsnog naar een unlimited van 35 per maand laten zetten!

Alvast bedankt.

-jhonny
icon

Beste antwoord door Rosan 12 mei 2018, 20:48

Het lijkt er dan op dat hij niet op Unlimited maar die eronder met de 10’gb per maand is gezet idd.

En in de mail staat dus dat je omgezet gaat worden naar de Unlimited?

Ik zou even een moderator afwachten en die kunnen kijken wat er mis gaat en je dan verder helpen.

Handig is het niet omdat je zulke dingen in eens goed wilt laten gaan natuurlijk excuses daar vast voor.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Johny was je stel samen en stel bij abonnement al afgelopen?
Want eerst loopt je oude abonnement geheel af voor je nieuwe abonnement start.

Wat ook kan is dat je met de 10gb bundel de EU bundel bedoelt en dat is de bundel die je in de EU mag gebruiken.
In Nederland krijg je dagelijks 5gb die je onbeperkt met 1gb mag aanvullen.
Hoi Rosan, nee, mijn stel samen en stel bij was nog niet afgelopen. Al wel mocht ik mijn abonnement laten omzetten naar een andere vorm, via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/omzetten. Ik had aangegeven bij de gegevens van het omzetten dat ik graag het abonnement op een ‘go unlimited NL + 10GB EU’ van €35 euro wil laten overgaan. Ik denk dat dit niet helemaal goed gegaan is!

En inderdaad, ik was bekend met de 5GB dagelijks met elke keer 1GB aanvullen. Dat is in feite onbeperkt.
Badge +13
Het klinkt mij een beetje in de oren alsof je abonnement nog niet is omgezet eigenlijk.
Wanneer heb je dit gedaan?

Ik ga er sowieso vanuit dat het geregeld word als je dit is aangeboden enkel kan het verwerken ervan soms wat langer op zich laten wachten.

Moderators pakken de topics waar medeklanten niet uitkomen omdat het om privé gegevens gaan over het algemeen met 24/48 uur op.
Op het het definitieve antwoord moet je dus nog even wachten helaas en misschien is het dan toch al vanzelf opgelost.
Al kan het zijn dat er ergens in het systeem wat is blijven hangen oid en dan kan de moderator dat voor je oplossen.
Ah oké, dat is geen probleem dat ik nog heel even zal moeten wachten.

Mijn abonnement is weliswaar overgezet, hiervan heb ik ook akkoord van gehad per mail. Had voorheen ‘slechts’ 6GB, nu staat er dat ik 10 GB internet gebruiken mag. Mocht het inderdaad niet goed gegaan zijn is het ook geen enorm probleem, mag hem dan na 17 mei verhogen qua bundel. Nieuwe dag van mijn abonnement.

Ik zal rustig wachten tot een van de moderators me verder kan helpen! Maar toch bedankt voor de hulp die je graag wou bieden!
Badge +13
Het lijkt er dan op dat hij niet op Unlimited maar die eronder met de 10’gb per maand is gezet idd.

En in de mail staat dus dat je omgezet gaat worden naar de Unlimited?
Ik zou even een moderator afwachten en die kunnen kijken wat er mis gaat en je dan verder helpen.

Handig is het niet omdat je zulke dingen in eens goed wilt laten gaan natuurlijk excuses daar vast voor.
Ik zal rustig afwachten idd, kan de e-mail zo niet terugvinden. (Beetje veel spam!).

Ah, misschien is het een menselijke fout of misschien is het niet goed verwerkt. Het is geen groot probleem gelukkig!

Sowieso al erg bedankt voor alle info die je me hebt gegeven!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jhonny,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Rosan al lekker met je gedacht over jouw probleem! 🙂 Ik zie daarnaast dat je ongeveer een uur geleden mijn collega Jorien via de Chat hebt gesproken. Het bleek dat jouw contract niet op Go Unlimited, maar op Go Up stond. Daar kwam het verschil dus vandaan en dat heeft ze direct even rechtgezet!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten. Zoals je hebt gemerkt, zijn er altijd mensen in de buurt om te helpen! 🙂
Precies! Het is helemaal gefixt! Toppers, en jij ook bedankt natuurlijk!!😁
Badge +13
Mooi dat het nu is opgelost en je fijn gebruik kan maken van de Unlimited bundel veel plezier ermee 🆒

Reageer