Beantwoord

Abonnement omzetten naar T-Mobile GO

kan ik mijn abonnement omzetten naar GO?
ik zit veel in het buitenland en kan steeds net niet rond komen als ik er niet op let, ik wil niet opzeggen maar veranderen! ik wel anders mijn abonnement wel omzetten voor mijn zoontje (nieuw) als ik de mijne maar kan omzetten.
icon

Beste antwoord door Rosan 24 april 2017, 17:23

Beste Paola de omzetting naar Go periode is al afgelopen.
Men kon sinds start van de Go tmt eind maart dus zo'n 10 weken het abonnement omzetten nu helaas dus niet meer.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Paola de omzetting naar Go periode is al afgelopen.
Men kon sinds start van de Go tmt eind maart dus zo'n 10 weken het abonnement omzetten nu helaas dus niet meer.
maar kan ik mijn abonnement dan aan mijn zoon geven en ik een ander abonnement nemen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Paola,

Welkom op het forum! Ik zie dat Rosan jouw eerste vraag al heeft beantwoord (dankjewel!). Je zou inderdaad kunnen besluiten om een nieuw abonnement af te sluiten met T-Mobile GO. Maar misschien ook goed om te vertellen is dat vanaf 15 juni de roamingtarieven weer worden aangepast. Vanaf dat moment zijn van ieder abonnement de Nederlandse bel-, sms- en databundels ook in de EU te gebruiken, zonder toeslag. Deze nieuwe regeling geldt voor particuliere én zakelijke klanten. In dit topic lees je er meer over.

Je zou er dus ook voor kunnen kiezen om te wachten tot 15 juni, dan is jouw volledig internetbundel ook in de EU te gebruiken. Denk er even rustig over na. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust! Alvast een gezellige Koningsdag toegewenst morgen 🙂
Ik heb een stel samen en heb ondanks contact gehad met een van de medewerkers ivm data bundel die ik niet kon bijstellen.
Via deze medewerker kreeg ik tehoren dat ik had kunnen overstappen naar GO, maar hier heb ik nooit op welke manier bericht van gehad.
Leuk om dat dan tehoren te krijgen dat je pech hebt, een slechte beurt heeft tmobil bij mij gemaakt.
Reputatie 4
Hi Arjantendam,

Ik zal je extra uitleg geven! :)

Wij hebben op de website, Facebook, My T-Mobile app en het forum verteld over onze nieuwe abonnementen en de mogelijkheid om tijdelijk over te stappen naar de GO abonnementen. Hier hebben onze klanten zelf meteen op gereageerd. De optie voor onze klanten om met hun abonnement over te stappen naar een GO Unlimited was tijdelijk en liep tot en met 31 maart. Er was zoveel interesse voor dat de overstapmogelijkheid nog langer heeft geduurd dan gepland (tot en met 31 maart). Ik wil ook niet dat je het gevoel krijgt dat je bent overgeslagen. Heb je wel gehoord dat de roamingtarieven vanaf 15 juni gaan veranderen? Vanaf dat moment kan je jouw bel, sms bel-,en databundels ook in de EU te gebruiken. Dat is zonder enige extra kosten of toeslag. Dat is super handig als je weer een keer naar het buitenland gaat! Op deze pagina kan je meer informatie vinden over de wijziging van de roamingtarieven.

Wat ik je ook als extra tip wil meegeven is om je aan te melden voor T-Mobile Samen. Hiermee kan je maandelijks korting krijgen op jouw factuur en onderling gratis bellen en genieten met je groepsleden. Dat is super handig en helemaal gratis van T-Mobile. Speciaal voor onze klanten!

Heb je nog vragen of wil je meer weten, dan hoor ik het graag van je. 😃
Bedankt voor je uitleg, oke dan heb ik het 1 en ander toch echt over het hoofd gezien.
Ook ik heb dit dan toch ergens gemist.
Ik begrijp trouwens niet helemaal waarom zo'n overstapperiode voor bestaande klanten maar tijdelijk is.
Ik betaal nu met een bundel van 20 gig. nu ook al €35,- per maand, dan zou ik voor 't zelfde geld unlimited hebben, echter kan dit nu niet meer.
Dat noem ik nu eens top-service van de bovenste plank.
Ben al meer dan 10 jaar klant bij T-mobile, en zo wordt dat gewaardeerd door T-mobile...
Tjonge jonge...
Caantje schreef:

Beste T-mobile,

Ik neem dan ook geen genoegen met jullie antwoord dat overstappen niet meer mogelijk is en ga ik 't eens via andere wegen proberen...

Reputatie 7
Badge +19
Hi Caantje,

Wij waarderen jou en alle klanten zeer zeker. Wij hebben daarom op alle social media kanalen, website en My T-Mobile app aangekondigd dat er een overstapmogelijkheid was zodat bestaande klanten ook direct konden overstappen naar Go. Deze overstapmogelijkheid was een tijdelijke actie. Jammer om te horen dat je er te laat achter bent gekomen. De overstapperiode liep tot 31 maart en dus kunnen wij jouw abonnement nu niet meer omzetten naar Go. Als het wel mogelijk was geweest dan had ik dat zeker gedaan!
Hajar schreef:

Hi Caantje,

Wij hebben daarom op alle social media kanalen, website en My T-Mobile app aangekondigd dat er een overstapmogelijkheid was zodat bestaande klanten ook direct konden overstappen naar Go.

Ik ben destijds in de veronderstelling geweest dat de €35,- die genoemd werd, alleen voor internet was, hetgeen ik net iets te veel vond.
Ook heb ik destijds regelmatig mijn bundel veranderd via de app en als ik via de app wou overstappen naar Go, ging ik volgens de app €70,- per maand betalen, dus daar klopt ook ergens iets niet.

Ook 't feit dat er wel erg veel klanten momenteel op dit forum dezelfde vraag hebben, geeft toch aan dat de overstapmogelijkheid destijds niet helemaal goed gecommuniceerd is naar bestaande klanten toe.
Thalina schreef:

Je zou er dus ook voor kunnen kiezen om te wachten tot 15 juni, dan is jouw volledig internetbundel ook in de EU te gebruiken.

Begrijp ik nu goed uit dit antwoord dat vanaf 15 juni mijn volledige bundel (3 gig) uit een Stel Samen & Stel Bij abonnement geldig is in de EU en dus niet "slechts" 100 MB?
Deze is helemaal leuk:

Om te vieren dat ons netwerk ook in 2017 als beste getest is in Nederland, krijgen alle T-Mobile klanten die nog geen Go Unlimited abonnement hebben 48 uur de kans om gratis Unlimited data in Nederland uit te proberen.

Binnenkort ontvang je van ons een sms'je waarmee je jouw cadeau kunt activeren. Weet jij al wat je gaat doen met een Unlimited databundel?

Wat heb ik daaraan, als ik toch niet kan switchen??!!...
Ik mag eraan ruiken... 😛
Reputatie 7
Badge +20
@MennovE

Dat klopt inderdaad! Bij onbeperkte bundels liggen de regels net iets anders, maar in jouw geval klopt de reactie van Thalina. 🙂

@Caantje

Dit is een cadeau om te vieren dat we het best geteste netwerk hebben, een extraatje dus! Uiteindelijk kan iedereen van Go genieten, al zij het wellicht na het huidige abonnement. Zo weet je in ieder geval wat je kunt verwachten.
David schreef:

Uiteindelijk kan iedereen van Go genieten, al zij het wellicht na het huidige abonnement. Zo weet je in ieder geval wat je kunt verwachten.

Wat ik over 1,5 jaar, als m'n huidige abonennement eindigd, kan verwachten???
Ik verwacht helemaal niks meer van T-mobile...
Mijn volgende aanbieder zal dan ook geen T-mobile meer zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Caantje,

Wat jammer om te lezen! Ik zou het natuurlijk niet leuk vinden als je ons gaat verlaten. Ik hoop dat we in de komende 1,5 jaar het toch weer een beetje goed kunnen maken! Had je trouwens wel gelezen dat vanaf 15 juni de roamingtarieven worden aangepast? Vanaf dat moment zijn van ieder abonnement (een deel van) de Nederlandse bel-, sms- en databundels ook in de EU te gebruiken, zonder toeslag. In dit topic vind je er meer informatie over.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Reageer