Beantwoord

Abonnement overzetten duurt lang?

• 21 januari 2017
  • 9 reacties
  • 395 Bekeken

allereerst wil ik even zeggen dat het super is dat T-mobile bestaande klanten de gelegenheid geeft om over te stappen naar go.
Alleen nu vraag ik me toch af waarom het zo lang moet duren voordat je overgezet wordt,, ik heb afgelopen maandag 16-1-2017 de aanvraag gedaan, het is nu zaterdag en ik ben nog steeds niet overgezet.
Kan dat eventueel ook komen omdat ik in het buitenland zit, dat het langer duurt?
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 januari 2017, 13:33

Hey bosje36.

Het heeft te maken met de drukte. Er zijn heel veel mensen die geïnteresseerd zijn om over te stappen naar GO (en veel ook dergelijks gedaan) waarbij het tijd nodig heeft om mensen over te zetten. Dat je in het buitenland zit heeft er gelukkig niks mee te maken 😃.

Ik had wel een SMSje ontvangen (19 Januari):

Beste klant, we gaan binnenkort jouw abonnement overzetten naar Go. Dit kan nog een paar dagen duren, omdat er veel aanvragen zijn binnengekomen. Nadat jouw abonnement is omgezet krijg je een e-mail ter bevestiging. Bedankt voor je geduld! Groeten, T-Mobile

Dus ik ga er van uit dat in de loop van aankomende week de abonnementen voor de mensen die een migratie hebben uitgevoerd worden overgezet.

Toen ik de migratie heb uitgevoerd, werd mij verteld dat dit wel een week kan duren. Dus op dit moment is het nog eventjes geduld hebben.

Groetjes,

Skyrider
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey bosje36.

Het heeft te maken met de drukte. Er zijn heel veel mensen die geïnteresseerd zijn om over te stappen naar GO (en veel ook dergelijks gedaan) waarbij het tijd nodig heeft om mensen over te zetten. Dat je in het buitenland zit heeft er gelukkig niks mee te maken 😃.

Ik had wel een SMSje ontvangen (19 Januari):

Beste klant, we gaan binnenkort jouw abonnement overzetten naar Go. Dit kan nog een paar dagen duren, omdat er veel aanvragen zijn binnengekomen. Nadat jouw abonnement is omgezet krijg je een e-mail ter bevestiging. Bedankt voor je geduld! Groeten, T-Mobile

Dus ik ga er van uit dat in de loop van aankomende week de abonnementen voor de mensen die een migratie hebben uitgevoerd worden overgezet.

Toen ik de migratie heb uitgevoerd, werd mij verteld dat dit wel een week kan duren. Dus op dit moment is het nog eventjes geduld hebben.

Groetjes,
Skyrider
Hey Skyrider,, ja wat jij zegt had ik ook al te horen gekregen,, maar ik vroeg het me toch even af, aangezien er inmiddels al een boel mensen overgezet zijn binnen 2 dagen.

maar wie weet wordt ik vandaag, (of jij) en nog vele anderen toch nog overgezet vandaag,,
we zullen gewoon nog even moeten afwachten..

Bedankt voor je reactie
Reputatie 4
Badge +9
Ik ben er niet bekend mee dat er al mensen zijn overgezet. Tot zo ver ik kan zien op de forums, is nog niemand overgezet (met verlengingen en nieuwe abonnementen uitgesloten). Ik kan dit natuurlijk fout hebben.

Als dit wel het geval is, is het altijd mogelijk dat de migratie aanvragen op de dag van de GO abonnementen veel minder waren dan later op diezelfde dag. Ach, SMS bevestigt al dat mijn migratie er aan komt.

Ik zie wel dat My T-Mobile een onderhoud krijgt.

Wie weet 'kan' dit ook te maken hebben met de migratie. Hoewel ik dit bericht alleen krijg via de T-Mobile android app, maar niet via de browser.

Groetjes,
Skyrider
Goedemorgen allemaal,

Goed om te zien dat er al een aantal mensen over gezet zijn naar Go! Je ontvangt bericht van ons zodra we je overzetten. Dit kan inderdaad een week duren maar in de praktijk zijn er nu al klanten bij wie dit veel sneller gaat!

Snelheidsbeperking
Ik zag dat er nog een aantal vragen zijn over de snelheidsbeperking in het buitenland zodra je bundel op is. Na het bereiken van het datalimiet wordt de internetsnelheid in Nederland teruggebracht naar de basissnelheid. In het buitenland ga je niet terug naar een lagere snelheid en kun je eventueel verder internetten door een Travel & Surf-pas aan te schaffen. Meer informatie hierover vind je in de tarievenlijst

Korting en toestelkosten
Verder zie ik ook dat er onduidelijkheid is over de kosten. We willen alle klanten de mogelijkheid geven om over te stappen naar Go. Je bestaande kortingen vervallen wanneer je overstapt naar Go. Alleen wanneer je gebruik gaat maken van Go Unlimited ontvang je als uitzondering wel korting! Met Go Unlimited breken we namelijk de telecommarkt open en doen we iets nieuws. Normaal kost Go Unlimited €50,- maar als uitzondering hebben we hier €35,- voor gemaakt, ook voor bestaande klanten! Deze korting is alleen geldig bij Go Unlimited, wil je naar een ander type Go, kijk dan goed over overstappen wel voordeliger voor je is. Houd er ook rekening mee dat je toestelkosten hier nog bij komen.

MB-Verdeler
Wat de MB-Verdeler betreft: Het is niet mogelijk om een MB-Verdeler te gebruiken bij Go. In de openingspost van dit topic kun je lezen waarom we hier voor gekozen hebben. Uiteraard hebben we de feedback hierop intern doorgegeven.

Redelijk gebruik
Ook zie ik dat er ondertussen vragen zijn over de voorwaarden en 'redelijk gebruik'. We hebben dit opgenomen in de voorwaarden om oneigenlijk gebruik en misbruik te voorkomen. Op deze manier kan iedereen toegang behouden tot Unlimited en wordt het netwerk niet onnodig belast. Je privacy is hierbij uiteraard niet in gevaar. Er kan alleen worden gekeken of er misbruik wordt gemaakt. Er zal in dat geval contact worden opgenomen om de situatie te achterhalen. Meer hierover vind je in de voorwaarden.

Ongedaan maken overstap
Als laatste zie ik dat er vragen zijn over het ongedaan maken van de aanvraag naar Go. We zijn nu intern aan het kijken of en hoe we dit terug kunnen draaien. Hierover volgt later een update in dit topic.

Hopelijk heb ik zo weer een hoop vragen beantwoord! Blijf je vragen vooral stellen in dit topic en blijf ook elkaar helpen!

Dit staat ook op het forum,,
Reputatie 4
Badge +9
Tja, dan heb ik het fout! 😃. Die had ik nog niet volledig gelezen. Hoewel ik het niet zeker wist, was het wel in principe te verwachten dat er 'al' klanten zouden zijn die al gemigreerd zijn.

Ach, nog eventjes geduld hebben en we zullen net als hun een GO abonnement hebben ^_^.

Groetjes,
Skyrider
zo is het....:)
Groeten terug
Reputatie 6
Badge +15
Hey Bosje36,

Je hebt ondertussen ook contact gehad met een van mijn collega's. In jouw geval kun je inderdaad zelf de omzetting aanvragen en het kan tot 7 dagen duren voor het omgezet is. Voor de zekerheid heb ik je nog even een privébericht gestuurd met wat meer informatie! 🙂
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren gaan chatten met T-Mobile omdat ik wat vragen had over het overstappen. Mijn laatste vraag was hoe lang het zou gaan duren. Leoni vertelde mij dat ze het gelijk kon omzetten. Het was binnen 5 minuten geregeld. Misschien een tip om sneller van unlimited te kunnen genieten.
Succes allemaal
Reputatie 6
Badge +15
Hey Truckster05,

Wow super dat mijn collega je direct heeft geholpen! Uiteraard is het niet de bedoeling dat iedereen nu gaat chatten. 😉 We proberen iedereen in ieder geval binnen 7 werkdagen om te zetten!

Reageer