Beantwoord

Abonnement prijsverschil bij vernieuwen

Ik zie dat een abonnement in 2017 Go 1Gb 17.50 was en nu 19.00 euro en maximaal 2.50 korting ivm meerdere T-Mobile nummers en dit( was 5.00 euro.

Hoe kan dit?

Mvg Rob van Leeuwen
icon

Beste antwoord door Issam 13 februari 2018, 14:31

Hoi Roberthe,

Ik heb nogmaals naar de situatie gekeken op basis van de informatie die je me via een privébericht hebt toegestuurd. Ik zie inderdaad dat als je vernieuwt met het nummer wat eindigt op 34, je per maand €19,- betaalt voor T-Mobile Go 1GB + Onbeperkt bellen. Hierbij zijn de er nog geen Unlimited voordeel kortingen aan toegevoegd waarbij je binnen 1 huishouden tot wel €12,50 korting per maand kan ontvangen!

Mocht je nog in gesprek willen gaan met één van onze vriendelijke collega's en meer uitleg willen over de mogelijke kortingen, dan kan je telefonisch contact opnemen met 0800-8104. Wil je alleen meer informatie over de Unlimited voordeel kortingen dan kan je ook een kijkje nemen in dit topic. 🙂

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 4
Badge +11
De prijzen zijn nu hoger geworden en de korting is minder , het zij zo helaas.
Wat een uitleg ik geloof dat ik na 15 jaar T-Mobile maar ga verlaten en opzoek naar een andere provider.
Ik zie dat ik bij KPN wel een korting krijg van 5,00 euro omdat ik XS4all heb. En dan betaal ik bij 2Gb maar 15.00 euro.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Robert,

We willen natuurlijk niet dat je ons gaat verlaten! Ik zie dat je voor het Go abonnement dat eindigt op 16-2 €17,50 betaalt voor 1GB. En daarbij krijg je ook nog eens €5 T-Mobile Samen korting. Kun je aangeven wat er niet klopt volgens jou? Ik kijk dan graag met je mee!
Dit klopt maar dit contract heb ik 2017 afgesloten nu gaat het om [nummer verwijderd] en dan betaal ik volgens mij 19.00 euro -2.50 euro korting
Kijk is bij de reactie van T-mobile gisteren

Reputatie 4
Badge +11
Roberthe schreef:

Kijk is bij de reactie van T-mobile gisteren
welke bedoel je ?

De prijzen zijn nu hoger geworden en de korting is minder, het zij zo helaas
Weet u wat er aan de hand is?
Hoor ik nog wat
Roberthe zou je gewoon wat geduld willen tonen? T-Mobile Moderators reageren doorgaans binnen 24-48 uur op nieuwe berichten, afhankelijk van de drukte en op binnengekomen volgorde.

Neem de huisregels van het forum even door, het is namelijk niet toegestaan om je topic herhaaldelijk te bumpen, dat wordt gezien als spammen. Zou je daar rekening mee willen houden? Alvast bedankt.

Als laatste: ik heb je telefoonnummer verwijderd uit je post, het delen van privégegevens is ook niet toegestaan, dit is namelijk een openbaar forum.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Roberthe,

We voorzien je graag van meer duidelijkheid. Als je ons van aanvullende informatie kan voorzien dan kunnen we met je mee kijken naar de situatie.

Ik ben gelijk naar je facturen gaan kijken en hier op zie ik dat je gedurende het hele contract net iets boven de €30,- betaalt. Dit komt dus niet in de buurt van de €19,- waar jij het over had. Wanneer is er naar jou gecommuniceerd dat je €19,- zou betalen? Heb je dit ook op een bevestiging staan? Laat het ons weten, we helpen je graag!
Stuur pb
heb een pb gestuurd.

Mvg Rob
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Roberthe,

Ik heb nogmaals naar de situatie gekeken op basis van de informatie die je me via een privébericht hebt toegestuurd. Ik zie inderdaad dat als je vernieuwt met het nummer wat eindigt op 34, je per maand €19,- betaalt voor T-Mobile Go 1GB + Onbeperkt bellen. Hierbij zijn de er nog geen Unlimited voordeel kortingen aan toegevoegd waarbij je binnen 1 huishouden tot wel €12,50 korting per maand kan ontvangen!

Mocht je nog in gesprek willen gaan met één van onze vriendelijke collega's en meer uitleg willen over de mogelijke kortingen, dan kan je telefonisch contact opnemen met 0800-8104. Wil je alleen meer informatie over de Unlimited voordeel kortingen dan kan je ook een kijkje nemen in dit topic. 🙂
Sorry dat zie ik zelf ook maar als verleng betaal ik 19,00 - 2.50 korting was 5 euro en daar bij is prijs ook nog verhoogd.

Om Unlimited voordeel te krijgen moet je een abonnement afsluiten van minimaal 25 euro dat is niet de bedoeling.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Robert,

De T-Mobile Samen korting is inderdaad niet meer beschikbaar voor abonnementen afgesloten na 29 januari. Dus je krijgt geen €5 Samen korting meer. Je kan er meer over lezen in dit topic. Wel kun je gebruik maken van Mobiel Voordeel korting als je meerdere abonnementen op 1 adres hebt. Mocht je liever een collega van de verkoopafdeling willen spreken dan kun je gratis bellen naar het nummer dat Issam heeft gedeeld.
Helaas dan ga ik maar naar KPN naar 15 jaar die hebben wel samen korting 2Gb normaal 20,00 - 5.00 =15.00 euro per maand.
Trouwens ik zie bij de Huawei p 10 1Gb voor 17.50 staan, moet dit geen 19.00 euro zijn?
Reputatie 3
Badge +11
Hey Roberthe,

Ik heb het meteen voor je nagekeken! Het klopt inderdaad dat er bij de Huawei P10 op dit moment €17,50 staat op onze website. Dit komt omdat we zo nu en dan een combinatie korting hebben bij een bepaald type toestel. Op dit moment is dat dus de Huawei P10! 😃

Houd er wel rekening mee dat dit de bundelkosten zijn, in combinatie met de telefoon. Dus geen Sim-Only zoals Issam hierboven in zijn reactie aangaf, dan is het namelijk wel €19,-!

Het zou zonde zijn om je te zien vertrekken, Roberthe! Als er nog iets is dat we voor je kunnen betekenen, laat het ons dan vooral weten!
Jazeker als T-Mobile voor simlock vrij Go 1Gb voor 15,00 euro per maand anders bedank ga ik na 15 jaar naar kpn.

Mvg Rob
Reputatie 3
Badge +11
Dat is jammer om te lezen, Rob.. We zullen je zeker gaan missen! Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer verwelkomen met een leuke aanbieding. Als we je nog ergens bij kunnen helpen laat het ons dan vooral weten. Geniet van je dag! 😃

Reageer