Beantwoord

abonnement switch

• 4 april 2020
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Hey kan iemand me aub helpen ik heb mij abonnement geswitcht naar unlimeted bellen en mb’s per ongeluk maar ik kan niet zoveel veroorloven ik had eerst een onbeperkt bellen en 7gb abonnement van 46 euro hoe verander ik dit

icon

Beste antwoord door David 4 april 2020, 10:57

Hoi @Anis2004,

Een foutje is zo gemaakt natuurlijk, maar gelukkig kan ik dat heel snel weer rechtzetten! Dat heb ik dan ook gelijk gedaan en de bundel teruggezet naar Unlimited bellen en 5 GB, plus de 2 GB van je Klantvoordeel. Het kan eventjes duren voor je het ziet op jouw My T-Mobile, maar het is in ieder geval geregeld. Als je nog ergens anders vragen over hebt, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anis2004,

Een foutje is zo gemaakt natuurlijk, maar gelukkig kan ik dat heel snel weer rechtzetten! Dat heb ik dan ook gelijk gedaan en de bundel teruggezet naar Unlimited bellen en 5 GB, plus de 2 GB van je Klantvoordeel. Het kan eventjes duren voor je het ziet op jouw My T-Mobile, maar het is in ieder geval geregeld. Als je nog ergens anders vragen over hebt, laat het gerust weten!

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Anis2004 

Een Moderator kan dit voor je ongedaan maken. Wacht even op een reactie van een Moderator, ze reageren binnen de 24/48 uur.

Reageer