Beantwoord

Abonnement vervroegd verlengen

• 2 januari 2019
  • 4 reacties
  • 1688 Bekeken

Als ik mijn abonnement vervroegd verleng, kan ik op dat moment ook kiezen voor een ander abonnement incl. nieuw toestel?
icon

Beste antwoord door Folkert 2 januari 2019, 15:47

In dat geval kun je gewoon op de normale manier verlengen vanaf 5 februari en kun je voor een nieuw Go abonnement met toestel kiezen. Als je inlogt op Mijn T-Mobile zie je vanaf 5 februari vanzelf de optie om te verlengen verschijnen, zodra je daar op klikt kun je kiezen voor verlengen met toestel.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Martijn,

Je kunt voor een zogenaamde Early Renewal gaan. Alle mogelijkheden en voorwaarden kun je vinden op deze pagina. Kijk onderaan bij de Veelgestelde vragen -> vervroegd verlengen.

Groet, Folkert
Het geval is dat mijn abonnement 4 juni 2019 afloopt. Ik kan hem vanaf 5 feb 2019 verlengen. Als ik hem verleng op 5 feb, kan ik dan ook voor een nieuw abonnement incl nieuw toestel kiezen? Of zit ik dan vast aan mijn huidige abonnement?
Reputatie 7
Badge +18
In dat geval kun je gewoon op de normale manier verlengen vanaf 5 februari en kun je voor een nieuw Go abonnement met toestel kiezen. Als je inlogt op Mijn T-Mobile zie je vanaf 5 februari vanzelf de optie om te verlengen verschijnen, zodra je daar op klikt kun je kiezen voor verlengen met toestel.
Dank!

Reageer