Beste antwoord door Folkert
Abonnement vervroegd verlengen
Als ik mijn abonnement vervroegd verleng, kan ik op dat moment ook kiezen voor een ander abonnement incl. nieuw toestel?
In dat geval kun je gewoon op de normale manier verlengen vanaf 5 februari en kun je voor een nieuw Go abonnement met toestel kiezen. Als je inlogt op Mijn T-Mobile zie je vanaf 5 februari vanzelf de optie om te verlengen verschijnen, zodra je daar op klikt kun je kiezen voor verlengen met toestel.
Bekijk origineel
Hoi Martijn,
Je kunt voor een zogenaamde Early Renewal gaan. Alle mogelijkheden en voorwaarden kun je vinden op deze pagina. Kijk onderaan bij de Veelgestelde vragen -> vervroegd verlengen.
Groet, Folkert
Je kunt voor een zogenaamde Early Renewal gaan. Alle mogelijkheden en voorwaarden kun je vinden op deze pagina. Kijk onderaan bij de Veelgestelde vragen -> vervroegd verlengen.
Groet, Folkert
Het geval is dat mijn abonnement 4 juni 2019 afloopt. Ik kan hem vanaf 5 feb 2019 verlengen. Als ik hem verleng op 5 feb, kan ik dan ook voor een nieuw abonnement incl nieuw toestel kiezen? Of zit ik dan vast aan mijn huidige abonnement?
In dat geval kun je gewoon op de normale manier verlengen vanaf 5 februari en kun je voor een nieuw Go abonnement met toestel kiezen. Als je inlogt op Mijn T-Mobile zie je vanaf 5 februari vanzelf de optie om te verlengen verschijnen, zodra je daar op klikt kun je kiezen voor verlengen met toestel.
Dank!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.