Beantwoord

Abonnements kosten

Ik heb zojuist mijn tablet abonnement omhoog gegooid naar onbeperkt internet ipv travel en surf abonnement. Ik betaalde met het vorige abbonemt ongeveer 26 euro in de maand en nu met het nieuwe abonnement erbij ineens 41 ofzo iets. Het lijkt me dan toch dat het oude abonnement vervalt en niet meer berekend word?

Kunt u mij dit uitleggen

B.v.d
Monique Geurts
icon

Beste antwoord door Hajar 17 september 2018, 15:17

Hi Monique,

Natuurlijk wil ik je graag meer uitleg geven! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nu een Go Unlimited abonnement hebt. Hiervoor betaal je €35,58 inclusief korting en daarnaast betaal je €20 voor je toestel en dus kom je uit op een bedrag van 50,38 inclusief €5 factuurkorting. Dit kun je zelf ook terugzien op je contract en op My T-Mobile bij Mijn abonnement. Wat klopt er niet volgens jou? Je oude abonnement is hierin niet meegenomen dit zijn de kosten van je nieuwe abonnement.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Monique,

Natuurlijk wil ik je graag meer uitleg geven! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nu een Go Unlimited abonnement hebt. Hiervoor betaal je €35,58 inclusief korting en daarnaast betaal je €20 voor je toestel en dus kom je uit op een bedrag van 50,38 inclusief €5 factuurkorting. Dit kun je zelf ook terugzien op je contract en op My T-Mobile bij Mijn abonnement. Wat klopt er niet volgens jou? Je oude abonnement is hierin niet meegenomen dit zijn de kosten van je nieuwe abonnement.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hallo Hajar

Het gaat niet om het Go Unlimited abbonement maar om abonnement wat ik op mijn tablet heb. Ik had eerst tablet next 5 gb 17.2 en die heb ik gisteren omgezet naar tablet unlimited.nl & 10 gb eu 17.2. Er stond bij dat het nieuwe abonnement 15 euro ongeveer was en ik dacht dat dan de kosten van het eerste abonnement kwamen te vervallen maar ik denk dat ik dat verkeerd begrepen heb. Gelukkig kan ik hem met een paar maanden opzeggen.

Dank je wel
Groetjes Monique
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monique,

Je kan een My T-Mobile account aanmaken voor je tablet abonnement. Dan kun je precies zien wat je betaalt en ook je facturen inzien. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dat kan doen.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer