[Afgelopen op 3/1/2021] GO GO GO DEALS

• 20 november 2020
  • 0 reacties
  • 563 Bekeken
[Afgelopen op 3/1/2021] GO GO GO DEALS
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9329 reacties

Kom in actie en pak één van onze GO GO GO DEALS!

[Update: De Go Go Go Deals zijn op 3 januari 2021 afgelopen]

TIJDELIJK: GO GO GO BLACKFRIDAY DEALS!

Van 23-11-2020 t/m 30-11-2020 hebben we een exclusieve actie op bepaalde toestellen! Bij aankoop van één van de geselecteerde toestellen mag je kiezen uit een Ultimate Ears MEGABOOM (t.w.v. 129,95) óf een Sony Wireless Headphone (t.w.v. 129,95)! Check snel onze website om te zien voor welke toestellen deze actie geldt en hoe je jouw cadeau kan claimen.

Vandaag, maandag 23 november, starten we met de GO GO GO DEALS: de nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland! Máár, het voordeel houdt niet op! Koop je jouw mobiele abonnement binnen de actieperiode? Dan ontvang je ook vier maanden gratis Deezer.

Naast gratis aansluitkosten t.w.v. €25,- voor mobiel, hebben we deze periode óók gratis activatiekosten t.w.v. €30,- voor onze nieuwe T-Mobile Thuis klanten. Bekijk hier alle T-Mobile Thuis acties tijdens de GO GO GO DEALS! Heb je een T-Mobile Mobiel en Thuis abonnement op één adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Uit & Thuis Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over.

Goed om te weten!

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch een prachtig nieuwe smartphone te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét smartphone. Heb je een smartphone die eigenlijk helemaal klaar is met leven? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van de prachtige GO GO GO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! 

Ben je benieuwd welke deals we voor je hebben klaarliggen? GO GO GO dan snel naar onze webshop. Mocht je vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder – we helpen je graag!

FAQ 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

This topic has been closed for comments