Beantwoord

Afmelden BKR

• 23 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1670 Bekeken

Goedendag ik heb mijn toestelkrediet van het weekend in 1x ingelost van 897,00 euro. Word ik nu dan ook afgemeld bij het BKR?
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 oktober 2018, 18:18

Volgens mij gaat dat automatische. Je blijft wel geregistreerd bij de BKR maar er komt een code achter je gegevens te staan dat het betaald is.
een en ander te lezen op de site van het BKR.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Volgens mij gaat dat automatische. Je blijft wel geregistreerd bij de BKR maar er komt een code achter je gegevens te staan dat het betaald is.
een en ander te lezen op de site van het BKR.
Oké bedankt voor je snelle antwoord😃👍
wil graag een mail dat ik afgemeld word bij de bkr en dat ik toestelkrediet afgelost heb mvg ed.had al gebeld en ik zou een mail krijgen maar nog niks gehad een mail van jullie..
Reputatie 6
Badge +8
Zoals @CrisTien al aangeeft afmelding bij BKR verloopt automatisch. Als my T-mobile geen toestel krediet meer aangeeft, dan kun je er van uit gaan dat de betaling verwerkt is. Voor officiële bevestiging zullen we even een reactie van een moderator moeten afwachten. Deze handelen berichten af op volgorde van binnenkomst. Nog even geduld dus.
Reputatie 7
Badge +19
Yes, dat klopt!

Voor een extra check kun je het beste even informeren bij BKR zelf. Dat kan via https://www.bkr.nl/. Je kunt daar zelfs jouw gegevens opvragen als je dat zou willen. 🙂

Reageer