Beantwoord

Afmelden reclame werkt niet

• 5 februari 2021
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb op 13 januari geprobeerd me af te melden voor de nieuwsbrief / aanbiedingen / etc.

Via: https://www.t-mobile.nl/my/gegevens heb ik bij de privacy instellingen overal Nee gekozen.

Ik heb toen een bevestigings email ontvangen dat de wijzigingen waren opgeslagen.

“Hierbij bevestigen wij dat jouw persoonlijke privacy-instellingen zijn aangepast in onze administratie.”

Hierna heb ik toch nog emails ontvangen.

Vorige week zag ik dat hier bij de privacy instellingen toch nog meerdere opties op Ja stonden, nieuwsbrief, aanbiedingen ed.  https://www.t-mobile.nl/my/gegevens

Ik heb vorige week weer alles op nee gezet en opgeslagen, een bevestigingsmail ontvangen. Vandaag weer. Als ik daarna weer op die pagina kijk staat het toch weer op Ja.

Kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2021, 11:19

Hi @Matthijs Nagelkerke 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de wijzigingen nog niet correct waren verwerkt. Ik heb alles opnieuw ingesteld en voor Nee gekozen en ik verwacht dat het binnen 24 uur wordt verwerkt. Mocht je begin volgende week toch nog iets ontvangen, laat het dan direct weten. Dan ga ik erachteraan! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Matthijs Nagelkerke 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de wijzigingen nog niet correct waren verwerkt. Ik heb alles opnieuw ingesteld en voor Nee gekozen en ik verwacht dat het binnen 24 uur wordt verwerkt. Mocht je begin volgende week toch nog iets ontvangen, laat het dan direct weten. Dan ga ik erachteraan! 

Bedankt, ik zie inderdaad ook dat alles op nee staat.

Wordt er ook gekeken waarom het niet werkte als ik dit zelf probeerde?

Voor mij zelf is het niet meer nodig, maar het lijkt me toch de bedoeling dat men dit zelf kan aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Matthijs Nagelkerke 

Soms wordt het door technische issue niet correct verwerkt, maar vaak lukt het wel gewoon op die manier. Fijn dat het nu voor jou goed staat!

Reageer