Beantwoord

Alles Onbeperkt

• 1 februari 2019
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb 3 vragen en kan melden dat ik weer verlengd heb bij T-Mobile.

Vraag 1:
Ik heb verlengt met Alles onbeperkt voor €35,- per maand met klantvoordeel waardoor ik straks €32,50,- betaal. Ik zie op YouTube berichten dat onbeperkt niet echt onbeperkt is? Ik heb begrepen dat ik 5GB per dag krijgt en als dat op is krijg ik steeds 1GB. Mijn vraag is of die 1GB op snelle verbinding is of is dat weer 64 Kbit/s? Want volgens de consumentenbond bij onbeperkt is niet echt onbeperkt en nadat je data op is wordt je verbinding langzaam? Ze hebben het over de kleine letters of is dit iets van het verleden?

Vraag 2:
Waarom nog geen onbeperkt in EU? Komt dat ook nog eens? Nu is 14GB per maand meer dan voldoende want ik ga niet elke maand binnen de EU reizen. Maar omdat je onbeperkt bellen hebt in de EU vroeg ik me af waarom dan geen Onbeperkt Internet in de EU?

Vraag 3:
Ik heb nu de korting Samen maar heb begrepen dat ik al klantvoordeel kan activeren? Maar vervalt mijn huidige korting niet van €5,- per maand?

Mijn partner heeft ook verlengd bij T-Mobile voor de Unlimited GO 5GB pakket met klantvoordeel krijg ze 7GB
icon

Beste antwoord door eric_2 1 februari 2019, 11:43

Vraag 1, de 1gb is weer op volle snelheid, geen truukjes zoals bij andere providers zoals dat je de klantenservice moet bellen voor de 1Gb extra.. onbeperkt 1Gb bijbestellen dus!

Vraag 2, wettelijk mag er een FUP worden gehanteerd voor EU gebruik. De kosten die je thuis provider moet betalen aan de buitenlandse provider. Dat daalt wel elk jaar, dus daarom de wettelijke formule: abonnementprijs thuis/wholesale prijs x 2 is FUP hoevoelheid GB.

De wholesale prijs sinds 1 jan 2019 is 4.50 ex btw...
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Vraag 1, de 1gb is weer op volle snelheid, geen truukjes zoals bij andere providers zoals dat je de klantenservice moet bellen voor de 1Gb extra.. onbeperkt 1Gb bijbestellen dus!

Vraag 2, wettelijk mag er een FUP worden gehanteerd voor EU gebruik. De kosten die je thuis provider moet betalen aan de buitenlandse provider. Dat daalt wel elk jaar, dus daarom de wettelijke formule: abonnementprijs thuis/wholesale prijs x 2 is FUP hoevoelheid GB.

De wholesale prijs sinds 1 jan 2019 is 4.50 ex btw...
Reputatie 7
Badge +18
Vraag 3: Je kunt maar 1 soort korting hebben. Als jij gaat verlengen vervalt TM Samen voor jou en kun je Klantvoordeel activeren in Mijn T-Mobile.

Reageer