Beantwoord

Alles unlimited voor 25 Pm

• 27 december 2018
  • 2 reacties
  • 714 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement verlengen.
ik ben al jaren lang klant en kan unlimited krijgen voor 32,50 (in combinatie met t-mobile thuis). Echter kan ik dit bij Tele2 (jullie partner) voor 25 euro krijgen. Zie screenshot.
Kunnen jullie mij een vergelijkbaar aanbod doen?

icon

Beste antwoord door fluxsystem 2 januari 2019, 04:06

Beste Noud.

Er is altijd concurrentie op dit gebied in de telecom.
Echter lijkt mij een prijs verlaging niet handig.

Denk bijvoorbeeld aan de dekking, de service, de dekking in de E.U, de snelheid van het netwerk, ga zo maar door.
Daar betaal je natuurlijk ook voor.

Wat ook mogelijk is, is om met iemand samen op 1 adres in te schrijven voor tmobile voordeel, dan kan je abonnement zo een stuk lager uit komen qua maandelijkse lasten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Dit is wat ik ook wil nemen €25,- per maand onbeperkt. Alleen heb ik vanavond gelezen dat de verbinding niet altijd even goed werkt. Vooral als je soms in de EU landen wilt gebruik maken heb ik gelezen dat sommige gebruikers geen Internet hebben. Ik mag deze maand verlengen bij T-Mobile 4 maanden vooraf en ik wilde ook naar Tele2 maar denk dat ik die €7,50,- verschil voor lief neem en bij T-Mobile blijft.
Reputatie 4
Badge +6
Beste Noud.

Er is altijd concurrentie op dit gebied in de telecom.
Echter lijkt mij een prijs verlaging niet handig.

Denk bijvoorbeeld aan de dekking, de service, de dekking in de E.U, de snelheid van het netwerk, ga zo maar door.
Daar betaal je natuurlijk ook voor.

Wat ook mogelijk is, is om met iemand samen op 1 adres in te schrijven voor tmobile voordeel, dan kan je abonnement zo een stuk lager uit komen qua maandelijkse lasten.

Reageer