Beantwoord

Apps groter dan 1GB updaten via 4G met iPhone 7

Reputatie 1
Wat mij is opgevallen is dat ik geen apps groter dan 1GB kan updaten via 4G op mn iPhone 7, deze kan ik alleen via wifi updaten, hij start wel, maar blijft op 0% staan qwa download.
Is dit een beperking bij t-mobile ? of is dit een limitatie in iOS dat die het niet toestaat ? (zou ik me ook kunnen voorstellen 😉 )

Ik gebruik momenteel als APN: internet (heb ook smartsites geprobeert maar dat was hetzelfde).
icon

Beste antwoord door Eric_E 26 april 2017, 12:48

Dat is denk ik een beperking van de app-store. Ik weet in ieder geval dat er tot iOS 7 een limiet van 50 Mb via 4G was, bij iOS 7 werd het 100 Mb en bij 9.3 ging de grens naar 250 Mb. Wat de huidige grens is weet ik niet, maar dat lijkt dan 1 GB geworden te zijn.
Alleen kreeg je daar destijds gewoon een melding van ('Dit item is groter dan xx Mb en downloadt niet tot u met wifi verbonden bent"). Dat je een niet startende download ziet kan ik niet verklaren.

(OT : Leuk die silver tabby in je avatar. Lopen er hier ook 2 van rond 😳 )

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Dat is denk ik een beperking van de app-store. Ik weet in ieder geval dat er tot iOS 7 een limiet van 50 Mb via 4G was, bij iOS 7 werd het 100 Mb en bij 9.3 ging de grens naar 250 Mb. Wat de huidige grens is weet ik niet, maar dat lijkt dan 1 GB geworden te zijn.
Alleen kreeg je daar destijds gewoon een melding van ('Dit item is groter dan xx Mb en downloadt niet tot u met wifi verbonden bent"). Dat je een niet startende download ziet kan ik niet verklaren.

(OT : Leuk die silver tabby in je avatar. Lopen er hier ook 2 van rond 😳 )

Reageer