Beantwoord

Bellen naar iemand in mijn T-mobile samen groep

• 2 maart 2019
  • 2 reacties
  • 514 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 11 reacties
Ik zie dat als ik bel naar iemand in mijn T-mobile samen groep dat het afgaat van mijn minuten in mijn bundel van 120 minuten. Het is toch gratis bellen naar hen, dan hoort het toch niet ten koste van mijn bundel te gaan?
icon

Beste antwoord door David 3 maart 2019, 14:52

Hi @EddyC,

Dat is inderdaad opmerkelijk! Ik heb alles nagekeken, maar kan geen logische reden vinden waarom dit op deze manier gebeurt en waarom die gesprekken niet onder het gratis bellen van T-Mobile Samen vallen. Ik ga dit dan ook doorzetten naar de technische afdeling, zij kunnen kijken of er misschien wat op het netwerk verkeerd gaat of iets in die richting.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @EddyC,

Dat is inderdaad opmerkelijk! Ik heb alles nagekeken, maar kan geen logische reden vinden waarom dit op deze manier gebeurt en waarom die gesprekken niet onder het gratis bellen van T-Mobile Samen vallen. Ik ga dit dan ook doorzetten naar de technische afdeling, zij kunnen kijken of er misschien wat op het netwerk verkeerd gaat of iets in die richting.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, stel ze gerust!
T-mobile heeft mij gebeld. Het is Duidelijk waarom ze hier niet wilden antwoorden zodat anderen het kunnen lezen.

Als dank voor het verlengen van mijn abonnement word je beloond met het feit dat je niet langer gratis kan bellen naar personen in jouw T-mobile samen groep. Zij kunnen nog wel naar jou bellen zolang ze hun abonnement niet verlengen. Fijn dat ze dit zo duidelijk aangeven.

Dus eerst de korting afschaffen op jouw abonnement en nu ook het bellen.

Trouwe klanten worden steeds meer beloond. T mobile extra afschaffen. Ik kan nu bijna niets met mijn punten. Of punten gebruiken met bijbetaling maar prijs verschilt nauwelijks met de prijs van concurrenten. En nu t-mobile samen langzaam afschaffen. Vooral zo doorgaan T-mobile!!

Reageer