Beantwoord

bellen onbeperkt in nl & eu niet geldig in je huidige zone

• 2 december 2019
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Wat betekend het als op my t mobile word aangegeven dat onbeperkt bellen in NL + EU word aangegeven als niet geldig in je huidige zone?

icon

Beste antwoord door CrisTien 2 december 2019, 18:15

Beste @KanD Als je huidige zone NL is mag je 120 min. bellenn naar het buitenland.(EU) met het juiste abonnement.

Bellen: Onbeperkt in NL en EU + 120 min van NL naar EU

SMS: Onbeperkt in NL en EU

Groetjes!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @KanD 

Je bent in Nederland en dan van niet geldig in je huidige zone staat op je contract/factuur volgens mij?

Daar kwam een soortgelijke topic over voorbij maar dat staat er een beetje onhandig, je kunt het negeren.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @KanD Als je huidige zone NL is mag je 120 min. bellenn naar het buitenland.(EU) met het juiste abonnement.

Bellen: Onbeperkt in NL en EU + 120 min van NL naar EU

SMS: Onbeperkt in NL en EU

Groetjes!

Oke, dus ik kan gewoon onbeperkt bellen in Nederland naar nummers in Nederland? Ik ben zo onbekend met abonnementen 😅😂🤣

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +7

@KanD  servicenummers hebben vaak eigen kosten houd daar rekening mee en je hebt per maand 120 minuten voor bellen vanuit NL naar EU. Bellen naar een ander Nederlands nummer is altijd gratis in de EU maakt niet uit in welke EU landen jullie zijn.

Verder bellen naar een Frans nummer als je in Frankrijk bent is ook gratis. Geldt voor alle andere EU landen ook bellen naar een lokaal nummer is uit je bundel

Reageer