Beantwoord

Belminuten na overstap naar Go

• 8 februari 2017
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Hoe kan ik na overgestapt te zijn op unlimetid nog maar 24 bel minuten hebben van de 120 die er staan.

Het is toch onbeperkt bellen? Hen vandaag niet meer dan 10 min gebeld.
Hebben meer er last van?
icon

Beste antwoord door Skyrider 8 februari 2017, 20:46

Goedenavond Chauffeur national.

Als je net or recent bent overgestapt naar GO, dan moet het T-Mobile systeem nog wat dingen verwerken. Hier zit een paar dagen aan vast voordat ie de juiste gegevens laat zien. Ook is het mogelijk dat 120 Min dat T-Mobile laat zien deel is van EU belminuten. Onbeperkt minuten laat T-Mobile namelijk niet meer zien.

Geef het nog een paar dagen, je zult zien dat alles op magische wijze zichzelf oplost. 🙂 Indien dat niet gebeurd, belletje trekken naar T-Mobile toe (of eventueel wachten op een moderator) die dit voor je kan nakijken.

Ook toen ik naar GO ging veranderde mijn belminuten hier en daar, maar was binnen een paar dagen opgelost.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Chauffeur national.

Als je net or recent bent overgestapt naar GO, dan moet het T-Mobile systeem nog wat dingen verwerken. Hier zit een paar dagen aan vast voordat ie de juiste gegevens laat zien. Ook is het mogelijk dat 120 Min dat T-Mobile laat zien deel is van EU belminuten. Onbeperkt minuten laat T-Mobile namelijk niet meer zien.

Geef het nog een paar dagen, je zult zien dat alles op magische wijze zichzelf oplost. 🙂 Indien dat niet gebeurd, belletje trekken naar T-Mobile toe (of eventueel wachten op een moderator) die dit voor je kan nakijken.

Ook toen ik naar GO ging veranderde mijn belminuten hier en daar, maar was binnen een paar dagen opgelost.

Skyrider
Oke, bedankt.

Dacht dat ik wat verkeerds had gekozen.
Wil n.l. onbeperkt kunnen bellen en internetten
Reputatie 4
Badge +9
Indien je voor Unlimited GO NL / EU (of met US) hebt gekozen, heb je nu ook gewoon onbeperkt belminuten en internet.

Je kunt voor de zekerheid via T-Mobile - Mijn abonnement je maandelijkse kosten controleren. Als het goed is, moet hij er ongeveer zo uitzien:

Toestelbetaling bedrag is natuurlijk anders voor jou.

Skyrider

Reageer