Beantwoord

Belminuten niet zichtbaar op My T-Mobile

  • 18 juni 2020
  • 8 reacties
  • 510 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goede avond,

Sinds 3 juni is mijn abonnement verlengd. Ik heb nu abo Go 1GB+120 belminuten.

In de app en op de desktop zie ik de 120 belminuten niet terug wel extra kosten, wat niet juist is.

App opnieuw geïnstalleerd heeft geen resultaat opgeleverd.

De internet bundel staat er wel op. Wat is er fout gegaan?

 

icon

Beste antwoord door David 19 juni 2020, 09:28

Hey @TonR,

Top dat je onlangs weer hebt verlengd, altijd leuk om te lezen! 

Ik heb het gelijk bij jou gecheckt en dit is een bekend probleem waar we tegenaan lopen. We hebben dit in onderzoek en ik ga voor jou ook een case aanmaken, zodat dit ook voor jou opgelost kan worden. Ik kan hier geen specifieke verwerkingstijd voor geven, maar m'n collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je recht te trekken. De kosten die je ziet in My T-Mobile worden niet in rekening gebracht, maar houd er wel rekening mee dat je belminuten verbruikt worden zoals normaal het geval is.

Als er in de tussentijd iets is waar we je bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

PS: @CrisTien, goede suggestie, maar in dit geval loopt het al een stuk langer dan die periode waarin het zichzelf nog corrigeert. Als het binnen, ongeveer, 72 uur niet is aangepast, dan gaat er iets anders mis. Natuurlijk als altijd bedankt voor het meedenken en helpen! :grin:

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @TonR Welkom in de community.

Als je nieuwe abonnement (verlenging) is ingegaan kan je soms fouten zien.

Normaal hersteld dat vanzelf binnen een paar dagen.

klopt het dan nog niet reageer dan nog even zodat de moderators  kunnen kijken of er iets mis is gegaan.

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +20

Hey @TonR,

Top dat je onlangs weer hebt verlengd, altijd leuk om te lezen! 

Ik heb het gelijk bij jou gecheckt en dit is een bekend probleem waar we tegenaan lopen. We hebben dit in onderzoek en ik ga voor jou ook een case aanmaken, zodat dit ook voor jou opgelost kan worden. Ik kan hier geen specifieke verwerkingstijd voor geven, maar m'n collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je recht te trekken. De kosten die je ziet in My T-Mobile worden niet in rekening gebracht, maar houd er wel rekening mee dat je belminuten verbruikt worden zoals normaal het geval is.

Als er in de tussentijd iets is waar we je bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

PS: @CrisTien, goede suggestie, maar in dit geval loopt het al een stuk langer dan die periode waarin het zichzelf nog corrigeert. Als het binnen, ongeveer, 72 uur niet is aangepast, dan gaat er iets anders mis. Natuurlijk als altijd bedankt voor het meedenken en helpen! :grin:

Hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Bedankt.

Tot op heden is het probleem van de belminuten niet opgelost. Ik zie alleen maar kosten staan en geen belminuten. Erg lastig. Wanneer zal dit opgelost zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TonR 

Onze specialisten zijn nog bezig met het onderzoek en de oplossing. Zij zijn er naar verwachting nog zeker 10 dagen mee bezig. Excuses voor het ongemak!

Hier hetzelfde probleem. Vandaag overgestapt naar T-Mobile GO-abb. Geen 120 belminuten zichtbaar. Wel internetbundel. Direct gebeld via 1200 met klantenservice wat volgens medewerker gratis zou zijn. Vervolgens zie ik bij overige kosten 3,34 euro staan voor bellen met klantenservice. Er zou een storing zijn en er zou een case aangemaakt worden. 

Nu lees ik hier dat probleem al zeker 16 dagen bekend is. Kan toch niet zo zijn dat het probleem zolang niet opgelost wordt en ik zonder belminuten zit!!

Reputatie 7
Badge +16

Week geleden ook abonnement afgesloten, belminuten waren 1 of 2 dagen niet zichtbaar maar daarna kwamen ze er gewoon bij.

Lijkt even een foutje bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ondanks dat je oproepen bij overige kosten komen te staan zouden de minuten gewoon van je belbundel gaan tenzij je over de bundel gaat of belt naar het buitenland.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JeeceeC 

Het klopt inderdaad wat @Waqqas zegt. We ervaren problemen met nieuwe abonnement en de 120min bundel, maar geen zorgen de bundel staat wel aan en je kan gewoon bellen. De overige kosten die je ziet zullen niet daadwerkelijk verrekend worden met je factuur zolang je niet meer dan 120 minuten belt. 

Excuses voor het ongemak!

Reageer