Beantwoord

Belsimpel goedkoper

• 23 mei 2018
  • 2 reacties
  • 3062 Bekeken

Ik vroeg me af waarom ik als ik bij belsimpel een abonnement afsluit ik minder eenmalig kosten heb en precies hetzelfde abonnement als dat ik het abonnement op de t mobile site afsluit. voor de samsung galaxy a8 is dit bij belsimpel 300 euro voor de samsung galaxy a8 terwijl het op de t mobile site 384 euro is.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 mei 2018, 14:35

Hi Ruben,

Het kan voorkomen dat een externe partij tijdelijk lagere prijzen hanteert dan wij. Elke partij kan namelijk zelf zijn aanbiedingen bepalen. Dit betekent in de praktijk dat wij soms voordeliger zijn met hetzelfde abonnement en toestel en dat soms een externe partij voordeliger is. Ook kopen externe partijen zoals Belsimpel zelf hun eigen toestellen in en omdat ze meer inkopen dan een provider doet, kunnen de toestelprijzen verschillen.

Ik hoop dat je eruit komt met je keuze! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb een huawei p smart voor 119€ bij belsimpel besteld en bij tmobile kost die 198€.
Bijna twee jaar geleden had ik bij tmobile een LG aangeschaft voor iets van 110€( kostte toen in de winkel 265€). Maar die kortingen krijg je niet meer bij tmobile.
Er wordt gezegd dat belsimpel zijn prijzen zo laag kan houden, omdat ze veel grotere aantallen telefoons kunnen inkopen dan tmobile. Dat kan kloppen, maar dat het prijsverschil zo groot is, lijkt mij sterk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruben,

Het kan voorkomen dat een externe partij tijdelijk lagere prijzen hanteert dan wij. Elke partij kan namelijk zelf zijn aanbiedingen bepalen. Dit betekent in de praktijk dat wij soms voordeliger zijn met hetzelfde abonnement en toestel en dat soms een externe partij voordeliger is. Ook kopen externe partijen zoals Belsimpel zelf hun eigen toestellen in en omdat ze meer inkopen dan een provider doet, kunnen de toestelprijzen verschillen.

Ik hoop dat je eruit komt met je keuze! 🙂

Reageer