Vraag

Ben jij overgestapt naar een Go abonnement?

Ik zou graag willen weten of jij bent overgestapt naar Go. Het maakt dan niet uit wel Go abonnement je hebt genomen: GO UNLIMITED EU + USA | GO UNLIMITED EU | GO UP | GO NEXT | GO BASIC.

Eventueel opmerkingen over je overstap mag je hier plaatsen. Zou graag willen weten waarom je dan eventueel niet bent over gegaan of juist wel. Alvast heel erg bedankt voor het stemmen 🙂

Ben jij overgestapt naar een Go abonnement?

53 reacties

Ik zelf blijf bij mijn abonnement. Voor mij zijn de kosten te hoog en zit nu gewoon nog 2 jaar vast aan een abonnement (want die gaat pas in op 23 februari). Niet erg hoor, ik denk namelijk dat het voor mij veel beter is om bij het oude te blijven. Zoveel GB gebruik ik niet en bellen ben ik niet zo van 😳
Reputatie 2
Yep,had 120 min nl en eu 3gb nl en 1gb eu kosten €34,50 nu eu unlimited €35,-
Reputatie 3
Badge +4
Ik had eerst een SB&SM abonnement daar betaalde ik altijd rond de 58 euro
Nu heb ik Unlimited GO, met deezer.. en betaal nu rond de 60 euro
Reputatie 4
Badge +9
Ik ben ook overgestapt naar GO Unlimited. Wel ongeveer 8 euro duurder uit. Wel jammer (persoonlijk) dat de rest van de GO Abonnementen geen korting heeft voor bestaande klanten. Maar ik ben al blij dat bestaande klanten al over kunnen stappen.
Reputatie 3
Inderdaad al super fijn dat T-Mobile de bestaande klanten de mogelijkheid geeft om over te stappen! Ik twijfel heel erg of ik over moet stappen, omdat waarschijnlijk mijn kortingen dan vervallen. In dat geval zou ik beter even kunnen wachten. Maar een mooi aanbod is het zeker!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Serviceweb,

Leuk topic! Ik ben zelf ook wel benieuwd of jullie allemaal over gaan stappen en naar welke abonnementsvorm! 🙂

Wel wil ik jullie verzoeken om vragen over Go te plaatsen in het algemene topic over Go. Wij plaatsen daar ook updates en op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard mogen jullie hier onderling lekker verder kletsen hierover. Ik maak hem zelfs even sticky! 😉
Ik wil wel overstappen naar Go Up, alleen het feit dat ik als trouwe klant dan 7 euro per maand meer moet betalen dan nieuwe klanten vind ik persoonlijk erg jammer. Als het mij 28,- per maand ipv 35,- per maand zou kosten was ik al overgestapt.

In mei mag ik verlengen, dus dan ga ik kijken wie de beste deal heeft.
Reputatie 4
Badge +9
@Milannino

Helaas vind ik het ook jammer dat alleen de unlimited bundel korting ook voor bestaande klanten gelden, maar niet de rest van de bundels. Wel wil ik er bij nadrukken dat het mogelijk is dat unlimited (en de rest van de GO bundels) wel een stuk duurder kan uitkomen als de actie voorbij is. Maar ja, niemand kan in de toekomst kijken of dit werkelijk ook waar is ^_^.

Maar ik ga er van uit dat er altijd wel acties komen (en gaan).
Daar heb je inderdaad gelijk in Skyrider. In mei ga ik rustig kijken waar ik de beste deal kan vinden. Bij T-Mobile blijven heeft wel mijn voorkeur.
Reputatie 4
Badge +11
ik zit er nog over na te denken of ik het doe .
over de korting vind ik het vreemd dat je bij go umliment dat wel hebt en bij de andere Go,s niet als overstapper .
Reputatie 7
Badge +14
Ik zou graag willen overstappen naar next of Up (heel graag zelfs maar de kosten als bestaande klant zijn te hoog.
27-8 is mijn contract afgelopen dus dan kan ik overal heen.
In principe blijf ik graag bij Tmobile maar dan moet er wel een leuke aanbieding komen.
En ik heb ook twijfels daar 1-07 de roaming kosten zijn afgeschaft.
Vraag mij af wat er dan gaat gebeuren.
Mijn vriendin en ik zijn overgestapt naar go Unlimited. Ik kwam van stel samen stel bij 20gb en zij van een basissim 2gb. Zij had datastress en ik ben goedkoper uit nu en kan onbeperkt. Zelfs 20gb was zo nu en dan krap. (hoe krijg je het voor elkaar)
Ja, ik ben vanaf de 16 januari overgestapt. Hoop dat ie zo snel mogelijk in gaat. Ben naar Go Unlimited overgestapt.....
Reputatie 1
ik ga niet over stappen heb nu stelsamen /stelbij met onbeperkt bellen en 3GB internet ben 21 euro kwijt en bij over stappen na go next ga je 30 euro betalen dan ga ik alleen naar 5GB ben 9 euro in de maand meer kwijt dat is een groot verschil scheelt 108 euro op jaar basis.
heb nu 100mb erbij in het buitenland voor die enkele keer dat ik duitsland ben is genoeg .
en voor vakantie neem ik internet bundel in het buitenland laat daar een 20 euro verbruiken en een keer aanvuller nodig van een 10euro dat is op jaar basis 30 euro .
dan bespaar ik nog 78 euro op jaar basis is een groot verschil.
heb nog een jaar abo als er weinig veranderd dan eind van het jaar toch maar eens verder kijken.
Reputatie 7
Badge +17
Heey,

Leuk om te zien dat jullie in gesprek met elkaar gaan hierover. Ik zie dat er best veel mensen zijn overgestapt. Nice! 🙂
Veel hebben er natuurlijk gelijk.
Je weet niet wat de korting doet over een aantal maanden, maar dat blijft altijd een probleem. Ik heb mijn contract laten verlengen eind oktober ergens en heb nu een mooi contract die in gaat op 23 februari. Als ik eventueel had geweten dat deze actie er aan kwam had ik misschien willen wachten, maar dat is achteraf kijken. Want als ik nu mijn contact zie voor komende twee jaar, ben ik veel goedkoper uit dan het nieuwe contract nu (uiteraard niet de Unlimited, maar zoveel heb ik ook niet nodig).

Nee, voor mij niet maar weet zeker dat veel andere klanten er heel blij mee zullen zijn.
nijkie schreef:

Yep,had 120 min nl en eu 3gb nl en 1gb eu kosten €34,50 nu eu unlimited €35,-

Dan doe je het nu goed 🙂
Ik zou van 20,- euro naar 35,- euro gaan en alleen omdat ik dan onbeperkt bellen heb en in de EU kan internetten. Dat haal ik er nooit uit, zelfs 6GB kom ik soms nooit lager dan 4,5 of soms 5GB. Dus zou wel dom zijn om over te stappen. (eigenlijk betaal ik nu ook al teveel maar wil niet zonder komen te zitten, soms heb ik wel iets lagere maanden met GB en dan ben ik blij dat ik ze heb)

Maar jij doet het dan wel goed! Veel plezier 🙂
Ik ben uiteindelijk duurder uit. Heb er nu al de balen van.
Hier ook overgestapt naar Unlimited EU. Nu hopen op een snelle omzetting. @Mods kan er iemand even een knopje omzetten please 🆒 😃
Reputatie 4
Badge +9
sjaantjuh schreef:

Ik ben uiteindelijk duurder uit. Heb er nu al de balen van.

Tja. Dat je duurder uit bent is natuurlijk de keuze. Of je het kunt 'annuleren' is de vraag, want je bent technisch gezien nog niet overgezet naar een GO abbonoment. Maar op dit moment ben ik 'veeeeel' goedkoper uit dan met een normale Stel Samen & Stel Bij abbonoment waarbij onbeperkt internet een prijs kaartje van boven de 60 euro aan hangt (zonder bellen kosten). 35 euro voor 't gehele bundel is gewoon een goeie actie. Vooral omdat ik nog in een Stel Samen & Stel Bij abbonoment zit (en zo meteen zat) terwijl ik nog een ander half jaar heb.
Ik had een SS&SB 3GB NL en onbeperkt bellen
120 min bellen EU en internet Europa 1gb... Betaalde hier 44,50€ voor waar samen korting nog van af ging.
Met plezier dus deze week overgestapt op GO UNLIMITED... kosten nu pm 36€ met jaar verlenging minus nog de samen korting.

Eindelijk eens een abonnement die bij mijn persoonlijke situatie past. Namelijk elke week wel 4-5 dagen onderweg in Europa..
Reputatie 1
Ik heb SS&SB onbeperkt bellen en 3gb internet voor €26. Ik heb persoonlijk unlimited niet nodig. Ik heb gedacht om naar go up ofzo overstappen maar dan kom ik duurder uit. En mis ik mb verdeler dus lekker bij SS&SB blijven
Ben gisteren overgestapt van SS&SB, onbeperkt bellen met 20Gb naar Go Unlimited. Ik betaal nu 5 euro minder en heb meer data nu. Ook super dat het binnen 5 min geregeld was. Toppie
Yessss! Ik zie net dat mijn abbo is omgezet!! 😃 heel blij mee aangezien ik voor werk vaak in het buitenland ben 🙂.

Alleen heb ik een vraag.. er staat nu bij overige kosten 9,50 en als ik erop tik staat er dat het belkosten zijn, terwijl mijn belmin nog niet op zijn?

Hoe kan dit?

Groetjes Angela
Hoi Angela,

Vermoedelijk zijn die extra kosten snel verdwenen. Voor mijn over zetting had ik nog 120 min EU bellen en na de over zetting had ik nog 71 min over. De dag erna was alles weg. Anders moet je daarover even contact op nemen met T-Mobile. Succes

Reageer