Vraag

Ben jij overgestapt naar een Go abonnement?

• 19 januari 2017
  • 53 reacties
  • 4215 Bekeken

Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@pielemans uiteraard is een persoonlijke hotspot wel mogelijk 😉
Ik heb een tablet go unlimited nl en eu abb afgesloten ondat ik,vijf maanden i n het buitenland vertoef.kosten 35 euro per maand.de simkaart zit in een tplink m7359 mobiele router.werkt echter voor geen.meter in duitsland en oostenrijk en ik moet nog naar griekenland en heb echt internet nodig.ik had eerst een ab b met 500 mb alleen voor Nederland en die werkte wel..heeft iemand, een idee hoe dit kan
Ik heb een tablet go unlimited nl en eu abb afgesloten ondat ik,vijf maanden i n het buitenland vertoef.kosten 35 euro per maand.de simkaart zit in een tplink m7359 mobiele router.werkt echter voor geen.meter in duitsland en oostenrijk en ik moet nog naar griekenland en heb echt internet nodig.ik had eerst een ab b met 500 mb alleen voor Nederland en die werkte wel..heeft iemand, een idee hoe dit kan
Als je in het buitenland zit, maak je meestal gebruik van een ander netwerk dan tmobile. Een telefoon zoekt meestal zelf automatisch het beste netwerk, veel mifi apparaten doen dat niet. Die moet je handmatig instellen via je browser op de buitenlandse provider. Een makkelijke oplossing is je de sim in een smartphone te stoppen en de hotspotfuntie van de telefoon te gebruiken. Die zoekt meestal automatisch de netwerken of je je kan het eenvoudig handmatig instellen.

Reageer