Beantwoord

Ben overgestapt naar unlimited, maar het blijkt 10 gb te zijn

• 29 januari 2017
  • 5 reacties
  • 290 Bekeken

Hoi, ik ben voor de rest van mijn looptijd overgestapt naar unlimeted. edoch nu zie ik dat het om Go 10 GB gaat.
hoe kan dit?
Ik kom af van stel samen en stel bij.
icon

Beste antwoord door Skyrider 29 januari 2017, 16:13

Hey sjous.

Indien je recent een migratie hebt uitgevoerd, is het mogelijk dat je eerst naar een lagere en of 'een' GO bundel word overgezet voordat je volledig om word gezet naar Unlimited.

Bij mij hebben ze het overgezet naar GO BASIC van 1GB (van Stel Samen & Stel Bij) voordat het naar Unlimited werd gezet.

Normaal gesproken word het automatisch gedaan. En als het morgen nog niet in unlimited zit, kun je of wachten, of contact op nemen T-Mobile. Sinds je al in een GO abbonoment zit, kunnen ze dit direct voor je regelen.

Ik heb precies hetzelfde gedaan :)

Of je kunt wachten op een moderator die binnen 24/48 uur zal reageren om je verder te helpen.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey sjous.

Indien je recent een migratie hebt uitgevoerd, is het mogelijk dat je eerst naar een lagere en of 'een' GO bundel word overgezet voordat je volledig om word gezet naar Unlimited.

Bij mij hebben ze het overgezet naar GO BASIC van 1GB (van Stel Samen & Stel Bij) voordat het naar Unlimited werd gezet.

Normaal gesproken word het automatisch gedaan. En als het morgen nog niet in unlimited zit, kun je of wachten, of contact op nemen T-Mobile. Sinds je al in een GO abbonoment zit, kunnen ze dit direct voor je regelen.

Ik heb precies hetzelfde gedaan :)

Of je kunt wachten op een moderator die binnen 24/48 uur zal reageren om je verder te helpen.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi Sjous,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je hebt een Go Unlimited maar je staat nu op Go Up met 10GB, bedoel je dat? Het kan zijn dat het systeem je informatie nog moet verwerken en dat je binnen enkele dagen toch op unlimited staat. Het beste is om even je abonnement te controleren via My T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement

Welke omschrijving van abonnement heb je daar staan? Als daar Unlimited staat dan komt het wel goed. Staat hier Go Up, dan kan het zijn dat je later omgezet gaat worden naar Unlimited, dit is nodig omdat het technisch niet anders kan. Blijft deze nu toch zo staan, over een dag of twee, dan is er met het omzetten toch iets mis gegaan en zal iemand van T-Mobile dit kunnen aanpassen naar het juiste abonnement. Neem contact op via: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

We horen het graag om je verder te helpen.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Sjous,

Slim dat je even aan de bel trekt! Je bent inderdaad omgezet naar Go Up. Vind je het goed als ik je handmatig omzet naar Go Unlimited? :8

Hoor het graag van je!
Ja graag omzetten voor de rest van de looptijd.
Ik ben namelijk echt in de overtuiging dat ik naar unlimeted had omgezet voor de rest van de looptijd. Wat heb ik fout gedaan?
Reputatie 5
Badge +17
Hoi sjous,

Je bent overgezet naar het T-Mobile Go Unlimited prijsplan. Dit zal binnen 24 uur ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Let wel op dat door de wijzigingen je factuur er anders uit gaat zien. Mocht je hier vragen over hebben dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Heb je aanvullende vragen dan kan je natuurlijk ook bij ons terecht. We helpen je graag verder. 😉

Reageer