Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 31 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 502 Bekeken

k heb dus een telefoon bestelt zonder dat ik dat wou ik drukte op pagina terug en toch werd die besteld voor mij ik heb niet de 5 euro met ideal betaalt dus ik heb de telefoon nooit gekregen het abonement staat wel als nieuw abonement voor me klaar ik wil nu dus een nieuw toestel bestellen maar eerst wil ik dat bij nieuw abonement dat verwijderd word en ik kan kijken voor een nieuw toestel.

 

icon

Beste antwoord door Hajar 1 november 2020, 11:41

Hi @qmatthijs 

Goed dat je dit hier meld. Ik help je graag verder! Ik heb je bestelling direct geannuleerd. Dit wordt binnen 2 werkdagen verwerkt en daar zal je ook een bevestiging van ontvangen. Daarna kun je een nieuwe bestelling doen met een toestel naar je wens! Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten! Voor nu wens ik je een mooie zondag toe. 

Bekijk origineel

2 reacties

k heb dus een telefoon bestelt zonder dat ik dat wou ik drukte op pagina terug en toch werd die besteld voor mij ik heb niet de 5 euro met ideal betaalt dus ik heb de telefoon nooit gekregen het abonement staat wel als nieuw abonement voor me klaar ik wil nu dus een nieuw toestel bestellen maar eerst wil ik dat bij nieuw abonement dat verwijderd word en ik kan kijken voor een nieuw toestel.

 

En ik weer gewoon in aanmerking kom voor verlengen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @qmatthijs 

Goed dat je dit hier meld. Ik help je graag verder! Ik heb je bestelling direct geannuleerd. Dit wordt binnen 2 werkdagen verwerkt en daar zal je ook een bevestiging van ontvangen. Daarna kun je een nieuwe bestelling doen met een toestel naar je wens! Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten! Voor nu wens ik je een mooie zondag toe. 

Reageer