Beantwoord

Betalingsregeling verlengen met nog een factuur

• 23 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1150 Bekeken

Ik heb een betalingsregeling lopen heb de eerste keer betaald en nu heb ik nog een factuur die ik niet mee kan nemen in de regeling. Zou dit op een andere manier nog mogelijk zijn?
icon

Beste antwoord door Sam- 23 oktober 2018, 11:55

Hoi hoi Fabian,

Leuk om je hier te zien op de community. Van harte welkom!

Wanneer je een betalingsregeling hebt lopen dan is één van de voorwaarden dat alle resterende facturen op tijd betaald moeten worden. Het is hierdoor niet mogelijk om voor een nieuwe factuur een uitstel aan te vragen of deze ook aan de regeling toe te voegen. De termijn betalingen van de regeling en de nieuwe facturen zullen dus op tijd betaald moeten worden. Sorry dat ik je niet van een andere oplossing kan voorzien Fabian.

Op My T-Mobile kan je een overzicht zien van je facturen en deze. indien nodig, betalen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Fabian,

Leuk om je hier te zien op de community. Van harte welkom!

Wanneer je een betalingsregeling hebt lopen dan is één van de voorwaarden dat alle resterende facturen op tijd betaald moeten worden. Het is hierdoor niet mogelijk om voor een nieuwe factuur een uitstel aan te vragen of deze ook aan de regeling toe te voegen. De termijn betalingen van de regeling en de nieuwe facturen zullen dus op tijd betaald moeten worden. Sorry dat ik je niet van een andere oplossing kan voorzien Fabian.

Op My T-Mobile kan je een overzicht zien van je facturen en deze. indien nodig, betalen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer