Beantwoord

Betreft GO abbo

Wordt reclame gemaakt voor 35 euro onbeperkt...das mooi als ik op de site bezig ben ivm eventuele verlenging, krijg te zien 50,- en je krijgt 15,- euro korting..en je zit weer op 35,- euro.....Ik zie de logica hier niet van in en vindt het eigenlijk misleiding....wie kan het helder uitleggen?
icon

Beste antwoord door Folkert 15 oktober 2018, 13:14

Hoi Fransje,

De korting geldt zolang je het abonnement aanhoudt, nu ook na de looptijd van 1 of 2 jaar zie ik maar dan kun je maandelijks opzeggen. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van de looptijd. Volgens mij verviel de korting vroeger na de contractperiode.

Groeten, Folkert

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi Fransje,

De korting geldt zolang je het abonnement aanhoudt, nu ook na de looptijd van 1 of 2 jaar zie ik maar dan kun je maandelijks opzeggen. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van de looptijd. Volgens mij verviel de korting vroeger na de contractperiode.

Groeten, Folkert
Goedemiddag,

gisteravond laat heb ik mijn abonnement aangepast. Na vandaag voor het eerst gebruikt gemaakt te hebben van go unlimited ben ik totaal niet tevreden over mijn nieuwe abonnement. Kan dit worden teruggedraaid en mijn oude abonnement weer worden geactiveerd.

Ik hoor het graag van jullie

Alvast dank.

Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Badge +16
Goedenavond Mark,

Heb je je bestaande Go abonnement aangepast? Want in dat geval kun je altijd weer terug naar de oude situatie. Je kunt maandelijks aanpassen.
Waarom ben je niet tevreden met Go Unlimited?

Groet, Folkert
Niet tevreden omdat ik elke keer 5gb moet aanvullen. Internet onbeperkt bevat een bundel per 5Gb. Dus na iedere 5 Gb is internet ‘op’ en moet ik weer aanvullen, daar baal ik behoorlijk van.
Daarbij stream ik veel onderweg en was datavrije muziek een uitkomst. Gaat nu van mijn bundel af dus zoals hierboven beschreven moet ik dus elke keer weer opnieuw aanvullen.
Reputatie 7
Badge +16
Mark_1 schreef:

Niet tevreden omdat ik elke keer 5gb moet aanvullen. Internet onbeperkt bevat een bundel per 5Gb. Dus na iedere 5 Gb is internet ‘op’ en moet ik weer aanvullen, daar baal ik behoorlijk van.

Het gaat hier om een dagbundel, als je binnen 1 dag je 5 Gb niet opmaakt hoef je niets aan te vullen. Je krijgt elke dag weer een nieuwe 5 Gb. Is bedoeld tegen "misbruik" waarbij gebruikers b.v. hun verbinding delen via Wifi en het 4G netwerk onevenredig veel belast zou worden. Meer dag 5 Gb per dag gebruiken puur en alleen op 1 mobiele telefoon lijkt me wel erg veel. Uiteindelijk gebruik je 4G alleen onderweg, thuis heb je Wifi.

Tele2 unlimited hanteert hetzelfde systeem. Vodafone en KPN hebben helemaal geen unlimited en zijn nog duurder ook.

Spotify Extreem 320 kbit verbruikt 144 Mb per uur = 3,456 Gb per dag als je 24 uur achter elkaar luistert.

Reageer