Beantwoord

Bevestiging krijgen van go unlimited

• 19 januari 2017
  • 9 reacties
  • 204 Bekeken

krijg je de bevestiging na de verwerking of ervoor, het is nu niet te controleren of m'n aanvraag goed is gegaan ik ben een bestaande klant die zijn stel samen en bij abb. online heeft geproberd om te zetten. naar go unlimited EU.
icon

Beste antwoord door Amy 19 januari 2017, 14:09

Hi allemaal,

Er waren inderdaad vragen over het ontvangen van een bevestiging. Wanneer je de omzetting aanvraagt zie je een bevestiging (in een groen veld) op de webpagina. Vervolgens ontvang je een sms wanneer je omgezet bent. Omdat we er veel vragen over ontvingen hebben we er voor gekozen om iedereen die zich aangemeld heeft om over te stappen een sms te sturen om te laten weten dat we er mee bezig zijn en zo te zien heeft de sms al voor meer duidelijkheid gezorgd! 😉

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Uiteraard kunnen jullie reacties plaatsen in het lopende topic!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi allemaal,

Er waren inderdaad vragen over het ontvangen van een bevestiging. Wanneer je de omzetting aanvraagt zie je een bevestiging (in een groen veld) op de webpagina. Vervolgens ontvang je een sms wanneer je omgezet bent. Omdat we er veel vragen over ontvingen hebben we er voor gekozen om iedereen die zich aangemeld heeft om over te stappen een sms te sturen om te laten weten dat we er mee bezig zijn en zo te zien heeft de sms al voor meer duidelijkheid gezorgd! 😉

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Uiteraard kunnen jullie reacties plaatsen in het lopende topic!
Reputatie 4
Badge +9
Dan krijg je vast dubbel zoveel unlimited 🙂.
Ik krijg nu net ook zelfs 2 smsjes ontvangen dat het word overgezet..
Reputatie 4
Badge +9
Wel een SMSje ontvangen!

Beste klant, we gaan binnenkort jouw abonnement overzetten naar Go. Dit kan nog een paar dagen duren, omdat er veel aanvragen zijn binnengekomen. Nadat jouw abonnement is omgezet krijg je een e-mail ter bevestiging. Bedankt voor je geduld! Groeten, T-Mobile

Groetjes,
Skyrider
ik wacht het af, T-Mobile heeft tot nog toe altijd tot volle tevredenheid gewerkt dus dit zal ook wel goed komen.
De klantenservice van T-Mobile heeft op de forum al op enkele plekken aangegeven dat ze het op dit moment heel druk hebben maar dat het allemaal wel goed komt. Het kan dus zijn dat er dingen door elkaar heen lopen of dat je geen bevestiging krijgt, wat ze zelf ook niet leuk vinden, maar het komt allemaal goed.

Geef ze nog even wat adem ruimte en dan weet ik zeker dat iedereen straks super tevreden is met Go Unlimited.
Reputatie 3
Dat komt vast wel goed! Heel veel mensen zijn al binnen een week omgezet naar het nieuwe Unlimited Go abonnement. Zij hebben hiervan ook van te voren geen bevestiging over gehad. Ik ben het helemaal met je eens dat dit wel fijn was geweest! Maar geloof me, het komt allemaal goed!
zo dacht ik er ook over, ik heb maar gebeld met de klantenservice, die wisten het ook niet en hebben het voor de zekerheid ook maar voor me aangevraagd. nu dus een week wachten en hopen dat de actie zolang doorloopt voor het geval dat dit verkeerd afloopt.
Reputatie 4
Badge +9
Tot zo ver ik weet krijg je alleen een bevestiging als het daadwerkelijk is overgezet. Zou wel fijn zijn inderdaad voor bevestiging email dat het verwerkt word, zodat je weet dat je aanvraag in goede order is ontvangen. Ik heb zelf ook geen e-mail binnen gekregen.

Groetjes,
Skyrider