Beantwoord

blokkade niet opgeheven

• 28 februari 2020
  • 2 reacties
  • 351 Bekeken

Wanneer wordt mijn blokkade opgeheven, alles is hetaald maar ik kan nog steeds niet bellen. 

icon

Beste antwoord door Seccie 28 februari 2020, 06:57

Goedemorgen @samanthaabb,

Mag ik vragen hoe en wanneer je de rekening voldaan hebt?
Hier kun je de spelregels over betalingen teruglezen.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren

We horen het graag van je :-) 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @samanthaabb,

Mag ik vragen hoe en wanneer je de rekening voldaan hebt?
Hier kun je de spelregels over betalingen teruglezen.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren

We horen het graag van je :-) 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @samanthaabb 

Momenteel is er geen blokkade meer actief op jouw abonnement! Werkt intussen alles weer? Zo niet, wil ik je vragen om je toestel eens opnieuw op te starten, dat wil nog wel eens helpen. Laat je het even weten of het is gelukt? :smile:

Reageer