Beantwoord

Buitenland bellen vanuit Go USA

  • 20 november 2018
  • 1 reactie
  • 975 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

momenteel zit ik in de VS en hiervoor heb ik op 15/11 jl. een VS bundel voor genomen. Best een goede bundel dacht ik maar bij nader inzien toch niet of wel? Wat blijkt vandaag, er zijn alsnog kosten in rekening gebracht voor een aantal telefoongesprekken die ik heb gevoerd met het thuisfront. Ik zou hier graag meer over willen weten hoe het kan dat er alsnog kosten in rekening worden gebracht terwijl de bundel in kwestie heel duidelijk aangeeft onbeperkt bellen in Nederland, EU en VS.

Mvg
icon

Beste antwoord door David 21 november 2018, 11:22

Hoi Mustafa123,

Supertof zeg, de VS! Aan welke kant van het land bevind je je?

Dit heb ik gelijk tot op de bodem voor je uitgezocht, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat je krijgt waar je voor betaalt en dat dit allemaal goed loopt! Ik ben er ook gelijk achter hoe het komt dat er kosten in rekening zijn gebracht. Je hebt de bundel Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA op 16 november om 12:27 ingeschakeld. Je had op dat moment al een paar gesprekken gevoerd, ongeveer vier uur voordat je de bundel had geactiveerd. Aangezien je toen nog geen USA-toevoeging aan jouw Go-abonnement had, zijn deze gesprekken volgens het reguliere tarief berekend.

Als je naar 'Verbruikstatus' op jouw My T-Mobile gaat, dan zie je ook deze details van het gesprek, zoals de tijdsduur en het telefoonnummer. Je kunt daar ook zien dat de gesprekken na het activeren van de nieuwe bundel wél uit het abonnement gaan. Alles verloopt dus helemaal zoals het hoort en de bundel werkt gelukkig ook goed!

Nog een hele mooie tijd in Amerika en laat het weten wanneer er nog vragen zijn!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mustafa123,

Supertof zeg, de VS! Aan welke kant van het land bevind je je?

Dit heb ik gelijk tot op de bodem voor je uitgezocht, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat je krijgt waar je voor betaalt en dat dit allemaal goed loopt! Ik ben er ook gelijk achter hoe het komt dat er kosten in rekening zijn gebracht. Je hebt de bundel Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA op 16 november om 12:27 ingeschakeld. Je had op dat moment al een paar gesprekken gevoerd, ongeveer vier uur voordat je de bundel had geactiveerd. Aangezien je toen nog geen USA-toevoeging aan jouw Go-abonnement had, zijn deze gesprekken volgens het reguliere tarief berekend.

Als je naar 'Verbruikstatus' op jouw My T-Mobile gaat, dan zie je ook deze details van het gesprek, zoals de tijdsduur en het telefoonnummer. Je kunt daar ook zien dat de gesprekken na het activeren van de nieuwe bundel wél uit het abonnement gaan. Alles verloopt dus helemaal zoals het hoort en de bundel werkt gelukkig ook goed!

Nog een hele mooie tijd in Amerika en laat het weten wanneer er nog vragen zijn!

Reageer