Beantwoord

Bundel aanpassen

• 14 februari 2017
  • 8 reacties
  • 410 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb net via de app mijn bundel aangepast van 5GB naar 1GB.
Ik had nog 17 dagen tot de nieuwe periode dus, 1000/28*17= 607MB als nieuw resterend tegoed, had ik gedacht. Maar het tegoed in de app staat op 0.

Ik had nog ongeveer 3900MB over in de 5GB bundel, en dat is meer dan 5000/28*17=3035 MB, dus geen extra kosten (of terug naar lage snelheid) bij het verlagen van de bundel had ik gedacht.

Heb ik vekeerd begrepen hoe het werkt, of is de app nog niet helemaal op de hoogte van de aanpassing?
icon

Beste antwoord door Amy 15 februari 2017, 10:14

Hi NgaurMinaion,

Fijn dat je al gesproken hebt met mijn collega Nancy! Mocht het in het vervolg nog eens gebeuren dat je bundel ineens op is neem dan een kijkje in dit forumtopic. Je vindt daar allerlei tips om je datagebruik in de gaten te houden. Ook wil ik je adviseren om deze pagina even door te nemen. Door de wijziging van de bundel zal de factuur er anders uitzien dan je van ons gewend bent. 🙂

Trek je aan de bel bij vragen?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
het beste is om je bundel aan te passen met de ingang van de nieuwe maand en te stoppen vlak voor de nieuwe maand , zo kan je optimaal gebruik maken van je aanpassing .
Reputatie 1
De website vindt ook dat ik 0 over heb, en/maar/want alle verbruikscyfers van voor 10 feb zijn verdwenen. Ik was toen in Spanje op vakantie. Vandaar dat ik even een dikkere bundel had gekozen.
Reputatie 1
het beste is om je bundel aan te passen met de ingang van de nieuwe maand en te stoppen vlak voor de nieuwe maand , zo kan je optimaal gebruik maken van je aanpassing .
Dus wat hier staat over "tegoed naar verhouding" klopt niet (meer)?
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/tegoed-naar-verhouding-jouw-abonnement-244621
Reputatie 5
Badge +14
Als je midden in de periode van de maand stop dan ga je direct weer terug naar je standaard abonnement , dit wordt weer verrekend op je volgende factuur.
Reputatie 1
Als je midden in de periode van de maand stop dan ga je direct weer terug naar je standaard abonnement , dit wordt weer verrekend op je volgende factuur.Maar waarom sta ik nu op nul?
Als ik het goed begrijp wordt ik stratks gefactureerd voor 11/28 van 5GB plus 17/28 van 1GB = 2,57GB, wat ik nog lang niet heb gebruikt, en zo te zien ook niet meer kan gebruiken.
Reputatie 1
Even gechat met Nancy van T-Mobile, alles is goed gekomen!
Reputatie 6
Badge +15
Hi NgaurMinaion,

Fijn dat je al gesproken hebt met mijn collega Nancy! Mocht het in het vervolg nog eens gebeuren dat je bundel ineens op is neem dan een kijkje in dit forumtopic. Je vindt daar allerlei tips om je datagebruik in de gaten te houden. Ook wil ik je adviseren om deze pagina even door te nemen. Door de wijziging van de bundel zal de factuur er anders uitzien dan je van ons gewend bent. 🙂

Trek je aan de bel bij vragen?
Reputatie 1
Dank je Amy. Ik had deze dingen al gezien, en op basis daarvan besloten dat midden in de periode de bundel aanpassen prima zou werken, en dat ik na de aanpassing nog ongeveer 600MB over zou hebben voor de rest van de periode. Maar er ging iets mis. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de gevevens over mijn verbruik in het buitenland van 1 to 10 februari, die nu onzichtbaar zijn.

Reageer