Beantwoord

Bundel bijstellen van Unlimited EU naar EU+USA

• 21 april 2017
  • 4 reacties
  • 387 Bekeken

Hoi,

Ik ga binnenkort naar de USA op vakantie en ook daar wil ik natuurlijk kunnen internetten. Ik heb al gehoord dat ik snel mijn abonnement kan aanpassen naar EU+USA en bij terugkomst weer kan aanpassen naar alleen EU, als de maand om is. TOP!

Maar nu is mijn vraag: Op de pagina op my t-mobile staat dat ik bij terugschakelen moet kijken of ik niet toch al teveel heb gebruikt uit mijn bundel.Tot hoever terug telt deze? Is dat vanaf ingang van de bundel? Of per de dag dat ik het terugzet?

Dus als voorbeeld: mijn bundel gaat maandelijks in op de 22ste. Als ik bijvoorbeeld dan de 21ste terugkom uit de USA en mijn bundel terugzet, gaat dan mijn hele vakantie-data gebruik buiten de bundel?

Dankjewel!
icon

Beste antwoord door David 24 april 2017, 16:32

Hey Dirk,

Gaaf zeg, een reis naar Amerika! Waar ga je zoal heen, als ik zo vrij mag zijn? 🙂

In jouw voorbeeld zal dit gehele verbruik niét buiten de bundel vallen. Je krijgt namelijk tegoed naar verhouding, dus de waarschuwing gaat in dit geval meer op voor bundels die niet onbeperkt zijn. Dus laten we in dit voorbeeld de Go Up en Go Next gebruiken. Als jij bij de bundel van Up al 10 GB hebt verbruikt en dan terugschakelt naar 5 GB, dan heb je al meer verbruikt dan de 5 GB van Next en heb je dus geen bundel meer, ook niet bij het switchen. In het geval van Unlimited NL+EU+USA en Unlimited NL+EU, heb je allebei onbeperkte bundels voor het datagebruik, dus dan gaat die vlieger niet op en kun je gewoon zonder zorgen terugschakelen!

Hopelijk heb ik je zo van een volledig en helder antwoord voorzien, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag! Alvast een hele mooie reis toegewenst! 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hou er wel rekening mee dat je alleen in de grote steden ontvangst hebt.
En meestal zijn er dan ook genoeg wifi punten
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dirk,

Gaaf zeg, een reis naar Amerika! Waar ga je zoal heen, als ik zo vrij mag zijn? 🙂

In jouw voorbeeld zal dit gehele verbruik niét buiten de bundel vallen. Je krijgt namelijk tegoed naar verhouding, dus de waarschuwing gaat in dit geval meer op voor bundels die niet onbeperkt zijn. Dus laten we in dit voorbeeld de Go Up en Go Next gebruiken. Als jij bij de bundel van Up al 10 GB hebt verbruikt en dan terugschakelt naar 5 GB, dan heb je al meer verbruikt dan de 5 GB van Next en heb je dus geen bundel meer, ook niet bij het switchen. In het geval van Unlimited NL+EU+USA en Unlimited NL+EU, heb je allebei onbeperkte bundels voor het datagebruik, dus dan gaat die vlieger niet op en kun je gewoon zonder zorgen terugschakelen!

Hopelijk heb ik je zo van een volledig en helder antwoord voorzien, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag! Alvast een hele mooie reis toegewenst! 😃
Dat mag, we gaan naar het zuidwesten met een camoper rondtrekken. Heb er ook erg veel zin in.

Je krijgt namelijk tegoed naar verhouding [....] In het geval van Unlimited NL+EU+USA en Unlimited NL+EU, heb je allebei onbeperkte bundels voor het datagebruik, dus dan gaat die vlieger niet op en kun je gewoon zonder zorgen terugschakelen!

Duidelijk verhaal! dankjewel! 😃
Reputatie 6
Badge +17
Mijn collega David is inmiddels ook een weekje op vakantie, dus ik wens je namens hem en mijzelf een hele mooie tijd toe in Amerika! Geniet ervan! 😃

Reageer