Beantwoord

Bundel is op maar je kan door blijven internetten

Had net perongelijk irts aangedrukt en krijg het nu niet meer uit namelijk internrt op lage snelheid in nl
ik wil dit weer uit hebben maar het lukt me zelf niet
icon

Beste antwoord door Folkert 4 november 2018, 08:47

Ik weet niet of je dit weer uit kunt zetten, je hebt in feite een soort gratis aanvuller voor traag internet geactiveerd. Als je op hoge snelheid door wilt internetten moet je een Mb aanvuller kopen die geldig is tot je nieuwe gewone bundel weer ingaat.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik weet niet of je dit weer uit kunt zetten, je hebt in feite een soort gratis aanvuller voor traag internet geactiveerd. Als je op hoge snelheid door wilt internetten moet je een Mb aanvuller kopen die geldig is tot je nieuwe gewone bundel weer ingaat.
Als je bundel op is zegt T-mobile je kan vrolijk verder internetten maar wel op een lage snelheid. Maar wat is een lage snelheid.... is dit dat je gewoon nog een krantje, je mail, route planner ea kan bekijken. Sinds kort kan dit niet meer, want T-mobile geeft je 3kb p/s en mt deze snelheid duurt ht dus zeeeeer lang voordat je iets kan zien of uberhaupt kan openen. Ok je hebt internet daar heeft T-mobile helemaal gelijk in, maar ga dan niet zitten adverteren dat je kan internetten op een lage snelheid
Reputatie 7
Badge +15
@ditisgeengeschiktenaam Voor zover ik weet gaat de snelheid naar 64 kBps en dat is net genoeg om WhatsApp berichten te sturen.

Reageer