Beantwoord

Bundel per ongeluk gewijzigd

• 30 mei 2020
  • 5 reacties
  • 309 Bekeken

Hey ik heb gisteravond per ongeluk mijn bundel gewijzigd naar unlimeted bellen/ sms en gb maar ik wou graag gb kopen, ik weet nu niet wat ik moet doen ik wil niet €87 fso betalen terwijl ik normaal €61 betaal voor 10gb, 120min/ sms. Zouden jullie het misschien terug willen veranderen naar mijn huidige abbonement alstublieft. 

icon

Beste antwoord door David 31 mei 2020, 12:01

Hi @Ezgi Guler,

Dat ga ik even voor je na! Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga er dan zo snel mogelijk voor je mee aan de slag, maar het ligt er ook aan wanneer ik van jou het bericht ontvang. In verband met Pinksteren kan het anders dinsdag worden voor ik aan jouw bericht toe kan komen. Je krijgt hoe dan ook zo spoedig mogelijk reactie van me!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heb je alleen je bundel aangepast of heb je verlengt. Waarschijnlijk het eerste en die wijziging gaat direct in en is geen aanpassing waar een bedenktermijn op van toepassing is. Wel kun je ook weer een verlaging invoeren zodat je per 1 juni weer een lagere bundel krijgt. Een verlaging gaat namelijk de 1e van de nieuwe maand in.

En hoe kan ik die verlaging toepassen?

Reputatie 5
Badge +6

Via mijn t-mobile? Eigenlijk op dezelfde manier waarop je de bundel verhoogt hebt.

Reputatie 7
Badge +20

En lukt het niet @Ezgi Guler  dan wachten tot de moderators er zijn. Zij gaan je helpen je om dit op te lossen. 

Fijn weekend 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ezgi Guler,

Dat ga ik even voor je na! Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga er dan zo snel mogelijk voor je mee aan de slag, maar het ligt er ook aan wanneer ik van jou het bericht ontvang. In verband met Pinksteren kan het anders dinsdag worden voor ik aan jouw bericht toe kan komen. Je krijgt hoe dan ook zo spoedig mogelijk reactie van me!

Reageer