Beantwoord

Bundel per ongeluk gewijzigd

• 26 februari 2021
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn abonnement per ongeluk aangepast. Daardoor ben ik nu van 7GB naar 0GB internet gegaan. Dit komt heel slecht uit, hierdoor kan ik een maand lang geen internet meer gebruiken. Is het mogelijk om deze verandering terug te draaien?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door David 27 februari 2021, 08:51

Hoi @DukeBus55,

Ik zie nog geen contact terug met m'n collega's, dus ik heb jouw bundel gelijk weer teruggezet naar de eerdere bundel. Op jouw My T-Mobile zie je de databundel ook gelijk weer terug. Het kan wel zijn dat, door deze wijzigingen, je bundel er wat vreemd uit ziet, maar alles klopt altijd, dus daar hoef je je verder geen zorgen over te maken.

In ieder geval een heel fijn weekend en laat het weten als ik nog wat voor je kan doen!

PS: Even korte FYI: @eric, een bundelwijziging gaat altijd direct in, niet op de start van de dag waarop je de nieuwe bundel krijgt. Je kunt 'm 1 keer per maand wijzigen, dus als je de bundel dan naar 0 GB zit, dan is het wel even zuur gelijk. :grin:

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Een verlaging van de bundel gaat in bij het ingaan van de nieuwe maand. Is dat bij jou de 1e van de maand, of op een ander dag?

Een verlaging van de bundel gaat in bij het ingaan van de nieuwe maand. Is dat bij jou de 1e van de maand, of op een ander dag?

Hoi Eric, de verlaging is bij mij onmiddelijk ingegaan, omdat ik nu geen internet meer heb. Ik kan mijn abonnement pas weer op de 21ste wijzigen helaas. Vandaar de vraag of een moderator mijn onwijze beslissing terug kan draaien.

Reputatie 6
Badge +12

Bel anders even de klantenservice. Dan wordt je direct geholpen.

Reputatie 7
Badge +20

En anders tot morgen wachten @DukeBus55 

Laat even weten of het via de telefoon is opgelost

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DukeBus55,

Ik zie nog geen contact terug met m'n collega's, dus ik heb jouw bundel gelijk weer teruggezet naar de eerdere bundel. Op jouw My T-Mobile zie je de databundel ook gelijk weer terug. Het kan wel zijn dat, door deze wijzigingen, je bundel er wat vreemd uit ziet, maar alles klopt altijd, dus daar hoef je je verder geen zorgen over te maken.

In ieder geval een heel fijn weekend en laat het weten als ik nog wat voor je kan doen!

PS: Even korte FYI: @eric, een bundelwijziging gaat altijd direct in, niet op de start van de dag waarop je de nieuwe bundel krijgt. Je kunt 'm 1 keer per maand wijzigen, dus als je de bundel dan naar 0 GB zit, dan is het wel even zuur gelijk. :grin:

Hoi @DukeBus55,

Ik checkte net het abonnement even en het is inderdaad correct teruggezet. Hartstelijke bedankt! Fijn weekend nog. 

Reageer