Beantwoord

bundel wijzigen

• 17 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 706 Bekeken

Hallo,

Ik overweeg om mijn bundel te wijzigen naar de "go unlimited 19.1 met 120 belminuten". Krijg ik daar automatisch 5g toegang mee, of moet ik deze los toevoegen voor €2 per maand?

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 augustus 2020, 17:37

Hallo @Goedmakers 

Beide unlimited en unlimited Plus hebben toegang tot 5G dus je hoeft geen 2 euro extra te betalen.

Beide unlimited bundels zijn inclusief onbeperkt bellen dus 120 belminuten icm unlimited data is helaas niet mogelijk.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Goedmakers 

Beide unlimited en unlimited Plus hebben toegang tot 5G dus je hoeft geen 2 euro extra te betalen.

Beide unlimited bundels zijn inclusief onbeperkt bellen dus 120 belminuten icm unlimited data is helaas niet mogelijk.

Hoi @Waqqas , bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alleen wel de optie om een unlimited te kiezen met 120 belminuten.

Reputatie 6
Badge +12

Als dat een oude propositie is, dan is 5g geen zekerheid. Alleen bij de unlimited data en spraak krijg je 5g gratis erbij.

Reputatie 7
Badge +19

GO 19.1 heeft andere bundels sorry 😬

5G wordt niet vermeldt in de tarievenlijst dus het is niet duidelijk.

Krijg je wel de optie 5G toegang bij je huidige abonnement als je kijkt onder abonnement, bundels toevoegen? Indien nee dan zit het ook niet bij unlimited denk ik.

@Waqqas als ik bij "bundels toevoegen" kijk dan staat de optie 5g toegang er wel bij. Dit zal dus betekenen dat ik deze er los bij moet nemen en deze niet automatisch bij deze variant van het unlimited abonnement zit?

Reputatie 7
Badge +19

Normaal is hij bij unlimited automatisch geactiveerd staat op de website @Goedmakers 

Of anders kan je even wachten op de reactie van een moderator die kan dit hopelijk voor je bevestigen.

Reputatie 2

Ik heb Go 19.1 5 + 2 GB plus 120 min bellen. Die 7 GB heb ik meestal niet nodig. Ik mag/kan verlegen, is het verstandig om dan 3 +2 GB te pakken en indien nodig te verhogen naar 5+2 GB? Kan dat? En kan ik ook weer de maand later terug naar 3+2 GB?

Reputatie 7
Badge +19

@oprincet

Je kan elke maand gratis je bundel één keer verhogen of verlagen zonder dat het invloed heeft op de duur van je contract.

Via de app regel je het onder abonnement en druk op GO add-ons.

Via de website abonnement & instellingen, bundel wijzigen en dan klik op het GO add-ons dropdown menu.

Je hebt de keuze uit 1+2GB, 5+2GB, 10+2GB, 20+2GB en unlimited.

Reageer