Beantwoord

Commercieel gebruik T-Mobile GO abonnement

• 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Bij de tarieven voor het Unlimited EU abonnement staat de volgende tekst:

'Dit abonnement is specifiek bedoeld voor individueel mobiel internet gebruik op smartphones en tablets en niet voor commerciële doeleinden.'

Wat wordt bedoeld met 'commerciële doeleinden'?

Ik wil dit abonnement zowel prive als voor mijn werk gebruiken. Valt dat echter onder commerciële doeleinden?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 25 januari 2017, 07:49

Hoi VKS,

Welkom op de forum van T-Mobile
Je kunt het abonnement natuurlijk ook gewoon gebruiken voor privé en werk. Zolang je het maar niet gebruikt als hotspot voor meer mensen, dus commercieel gebruik. Als alleen jij er gebruik van maakt en niet gaat gebruiken om anderen er mee te van laten profiteren dan is er niets aan de hand.

BV: de simkaart in een winkel hangen zodat iedereen gratis kan internetten, dat is commercieel gebruik en dus niet toegestaan. Maar ik denk dat jij hem gewoon gebruik om te bellen en soms wat mail te controleren en/of rond te kijken op internet, dat is natuurlijk geen probleem.

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi VKS,

Welkom op de forum van T-Mobile
Je kunt het abonnement natuurlijk ook gewoon gebruiken voor privé en werk. Zolang je het maar niet gebruikt als hotspot voor meer mensen, dus commercieel gebruik. Als alleen jij er gebruik van maakt en niet gaat gebruiken om anderen er mee te van laten profiteren dan is er niets aan de hand.

BV: de simkaart in een winkel hangen zodat iedereen gratis kan internetten, dat is commercieel gebruik en dus niet toegestaan. Maar ik denk dat jij hem gewoon gebruik om te bellen en soms wat mail te controleren en/of rond te kijken op internet, dat is natuurlijk geen probleem.

Fijne dag nog!

Reageer