Beantwoord

contact via email

• 17 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 674 Bekeken

MH

Ik heb schriftelijk bewijs dat wel degelijk e-mails aan dit e-mailadres  gelezen worden én snel inhoudelijk beantwoord worden als daarom is gevraagd.

Als ik nu niet binnen 24 uur een inhoudelijk antwoord krijg op de e-mail met een klacht die ik op 12-8-2020 richtte aan Joël, dan rest mij niet anders dan via juridische weg hieruit te gaan komen. Publiciteitsmedia zal ik daarbij zeker niet schuwen. De factor van NIET OPRECHTE INFORMATIE speelt daarbij mede een rol.

Jammer dat ik die weg moet gaan bewandelen als u in deze halsstarrige houding blijft volharden en mij niet als gerespecteerde klant wil behandelen.

J.C. Joosse 

icon

Beste antwoord door Evy 18 augustus 2020, 09:31

Hi @attie-j 

Het is niet toegestaan om topics te 'bumpen'.Je kunt jouw vraag bij een topic houden, dit topic gaat op slot. Lees hier onze huisregels nog eens door. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Succes ermee, mail word idd gelezen maar kan tot 14 dagen duren voordat die beantwoord word.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @attie-j 

Het is niet toegestaan om topics te 'bumpen'.Je kunt jouw vraag bij een topic houden, dit topic gaat op slot. Lees hier onze huisregels nog eens door.