Beantwoord

Contract afgesloten, niet over alle kosten transparantie

Ik heb in september al een contract afgesloten die deze maand is ingegaan. Nu pas kom ik erachter dat de kosten hoger zijn dan mij in de winkel is verteld en waar ik toen voor (dacht) te tekenen. De man van de klantenservice was heel aardig maar kon niks voor mijn betekenen. Ben ik nu dus gewoon de sjaak of kan hier wel degelijk in de kosten worden toegekomen?
icon

Beste antwoord door Hajar 20 januari 2019, 12:02

Hi Whatelse,

Ik kijk graag met je mee! Wat is er precies gezegd door mijn collega in de shop? Je hebt namelijk een contract afgesloten met een toestelkrediet. Ik heb je contract erbij gepakt en daar staat precies vermeld wat je betaalt. Hetzelfde bedrag vind je ook terug op My T-Mobile> Mijn abonnement. Je betaalt in dit gevalt €18 (incusief korting) voor je 5GB bundel en €24,50 voor je toestelkrediet. In totaal kom je uit op een bedrag van €42,50. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over toestelkrediet.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste @WhatElse welkom, welk bedrag zou je gaan betalen en welk bedrag betaal je nu!
Dank 😁 €25 werd over gesproken, maar ik ga €42,50 betalen
Reputatie 7
Badge +16
Met of zonder telefoon?
welk abonnement heb je precies afgesloten?
En zijn er meer abonnementen op jouw adres? Dan Heb je recht op op €2,50 korting per abonnement! Misschien is dat nog niet geactiveerd?
Nee, ik heb niet meerdere abonnementen op 1 adres dat kan ook niet helaas. Het gaat er vooral om dat dat het (waarschijnlijk)niet goed gecommuniceerd is naar de klant (me)🎌
Reputatie 7
Badge +20
Hi Whatelse,

Ik kijk graag met je mee! Wat is er precies gezegd door mijn collega in de shop? Je hebt namelijk een contract afgesloten met een toestelkrediet. Ik heb je contract erbij gepakt en daar staat precies vermeld wat je betaalt. Hetzelfde bedrag vind je ook terug op My T-Mobile> Mijn abonnement. Je betaalt in dit gevalt €18 (incusief korting) voor je 5GB bundel en €24,50 voor je toestelkrediet. In totaal kom je uit op een bedrag van €42,50. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over toestelkrediet.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Reageer