Beantwoord

Contract omzetten naar Go Unlimited

• 31 januari 2017
  • 1 reactie
  • 1269 Bekeken

heb vorig jaar september mijn contract verlengd. Het nieuwe contract is 27 januari 2017 ingegaan.
Nou zag ik dat er een nieuw soort abonnement is genaamd tmobile unlimited.
Kan ik mijn nieuwe contract niet omzetten naar tmobile unlimited?? zou mij veel kosten schelen per maand
Aangezien ik al enige jaren klant ben bij tmobile zou dit een mooie beloning zijn voor mij
Ik hoor graag van jullie
icon

Beste antwoord door Skyrider 31 januari 2017, 11:23

Hey loefke10.

Je kunt bij:

GO - Veelgestelde vragen
[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Meer informatie hierover vinden. Maar het komt er op neer dat afhankelijk van je abonnement, dat het wel mogelijk is om het over te zetten naar Unlimited.

Als je graag wilt overstappen dan kan dat tot en met 12 februari onder bepaalde voorwaarden:

• De einddatum van je contract verandert niet.
• Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Kijk op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.

Heb je al verlengd, maar moet deze verlenging nog ingaan?
Kijk dan op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.

Ben je zakelijke klant?
Dan gelden andere regels voor overstappen. Kijk op de zakelijke Go Unlimited pagina voor meer informatie.

Via T-Mobile Migratie kun je echter zien of je kunt migreren naar GO. Op diezelfde pagina staan ook direct alle voorwaarden.

Vergeet niet dat alleen:

• Internet
• Bellen
• Stel Samen & Stel Bij (10 euro)

Komt te vervallen en word aangepast in 1 GO pakket . Deezer, Toestelbetaling, enz worden alsnog apart berekend in kosten.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Hey loefke10.

Je kunt bij:

GO - Veelgestelde vragen
[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Meer informatie hierover vinden. Maar het komt er op neer dat afhankelijk van je abonnement, dat het wel mogelijk is om het over te zetten naar Unlimited.

Als je graag wilt overstappen dan kan dat tot en met 12 februari onder bepaalde voorwaarden:

• De einddatum van je contract verandert niet.