Beantwoord

Contract onterecht verlengd met 2 jaar

• 12 juni 2019
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Onlangs het abonnement van mijn werkgever overgenomen. Omdat dit een kostbaar contract was na eerste afschrijving (nooit enige bevestiging ontvangen) maar gebeld. De t-mobile medewerker vond het zelf ook nogal een duur contract. Het is aangepast waarbij ik duidelijk heb aangegeven nergens aan vast te willen zitten. Dit expliciet gevraagd en dit werd door de medewerker nogmaals bevestigd. Vervolgens krijg ik per mail een twee jarig contract bevestigd en zit ik hier nu aan vast!! Ik had binnen twee weken moeten reageren is het verweer. Echter ik heb hier NIET om gevraagd en sterker nog aangegeven GEEN abonnement te willen. Ik vind dit schandalig en zie graag dat dit wordt opgelost. Online hiervoor een klacht indienen is echter niet mogelijk geeft de klantenservice aan.

Wees dus gewaarschuwd als je iets probeert af te spreken met T-mobile!!
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 15:30

Hi Jan Willem,

Ik zie dat je gister bent geholpen door een collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Mochten wij nog iets kunnen betekenen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan Willem,

Ik zie dat je gister bent geholpen door een collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Mochten wij nog iets kunnen betekenen, laat het ons weten!

Reageer