Beantwoord

Dagje uit GO!

• 27 januari 2017
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 1
Ik ga een dag je weg met de auto we moeten 3 uur rijden. Mijn 3 kinderen zitten ook in de auto.Mag ik voor 3 uur mijn Unlimited netwerk beschikbaar stellen zodat zij lekker achter in de auto netflix kunnen kijken. Of is dit al te veel van het goede.:?
icon

Beste antwoord door Skyrider 27 januari 2017, 17:10

Hey dRichardK.

Ik zie persoonlijk waarom dat niet zou kunnen. Je hebt natuurlijk onbeperkt 🙂. Hou er wel rekening mee dat je maar begint met 5GB per dag. Hoewel je onbeperkt 1GB bundel gratis kan aanvragen, kan het zo zijn dat ze er misschien er wel over heen gaan.

Fair use policy is voor het meeste gedeelte gericht (tot zo ver ik weet) op mensen die bijvoorbeeld hun thuis netwerk met GO onbeperkt gaan gebruiken voor 24/7 online verbinding.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey dRichardK.

Ik zie persoonlijk waarom dat niet zou kunnen. Je hebt natuurlijk onbeperkt 🙂. Hou er wel rekening mee dat je maar begint met 5GB per dag. Hoewel je onbeperkt 1GB bundel gratis kan aanvragen, kan het zo zijn dat ze er misschien er wel over heen gaan.

Fair use policy is voor het meeste gedeelte gericht (tot zo ver ik weet) op mensen die bijvoorbeeld hun thuis netwerk met GO onbeperkt gaan gebruiken voor 24/7 online verbinding.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 1
Het was even een hersen spinsel van me.
Als je T-Mobile Go Unlimited EU hebt dan is er niets aan de hand. Kan je ze gerust naar Netflix laten kijken. In het buitenland de eerste 60 dagen is dit onbeperkt en daarna krijg je per maand 10GB. Blijf je gewoon in Nederland dan is het ook unlimited maar om de 5GB moet je even met je APP opnieuw 1GB aanvragen om verder te kunnen. Dat is een beveiliging zodat niet iedereen zomaar doorgaat met streamen. En als die 1GB weer op is, moet je weer 1GB opvragen.

Klinkt misschien ingewikkeld, maar zo is het niet hoor. Je hebt gewoon onbeperkt internetten. En mocht je even opnieuw 1GB moeten opvragen via de app of sms dan zet je de auto aan de kant, kan je zelf lekker een bakkie koffie drinken en voor je kinderen verder zorgen (2 uur rijden en 15 min rust).

Uiteraard is er een Fair use policy, maar dit is meer voor mensen die hun kaartje thuis hebben liggen en de halve straat mee laat genieten. Dat is wat T-Mobile niet wil en dan kunnen ze daar wel eens voor op je vingers tikken. Maar in jullie geval, lekker doen en dan heb je zelf ook rust in de auto :$

Fijne reis!
Reputatie 1
Ik had wel zo'n vermoeden, maar ik weet nog wel uit het verleden dat sommige providers er niet blij mee waren als je een hotspot maakte. Maar voor mij is het duidelijk hoor. Ik ben wel een groot verbruiker zoals ze dat misschien noemen. Bij Vodafone draaide ik er met gemak 6gb door heen. Ik luister gem 8 uur per dag Spotify.
Aan kom je er vast wel uit en wens ik je veel Deezer plezier :$
Nee... grapje hoor... bedoelde natuurlijk Spotify plezier 🆒

Fijne tijd nog bij T-Mobile met veel muziek luisteren.
Reputatie 4
Badge +9
Ik had wel zo'n vermoeden, maar ik weet nog wel uit het verleden dat sommige providers er niet blij mee waren als je een hotspot maakte. Maar voor mij is het duidelijk hoor. Ik ben wel een groot verbruiker zoals ze dat misschien noemen. Bij Vodafone draaide ik er met gemak 6gb door heen. Ik luister gem 8 uur per dag Spotify.
Dan hoef je je dagelijkse bundel niet in de gaten houden qua muziek, omdat je onbeperkt muziek kan luisteren met een bundel van 6GB en groter (mits het binnen T-Mobile datavrij muziek muziekstreamingdiensten zit). Sinds je unlimited hebt, gaat het niet van je data af:

https://www.t-mobile.nl/datavrije-muziek

Lijstje wat geen data voor je kost, kan altijd nieuwe bijkomen.

BesteHits.nl
Deezer
Grand Prix Radio
HitsNL
Hitz24
Intense Radio
MonsterHitMusic
Napster
Nederland.FM
Onlineradio.nl
Puur NL !
Qmusic
Radio 8FM !
Radio Esperando
Radio Neerlandika
Spotify
SoulRadio
Tidal
Universe Radio

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 1
Nou dat is helemaal geweldig. Ik dacht dat je daar €5 voor moest betalen. Het was mij niet helemaal duidelijk dat data vrije muziek al in mijn abonnement zat.

Ik ben echt helemaal blij
Reputatie 1
Nou bijna hahaha komt Google music ook in die bundel. Het voordeel van Google music is, dat je zelf muziek kunt toevoegen aan je muziek bibliotheek.

Reageer