Beantwoord

data bundel ineens verdwenen

• 15 september 2019
  • 3 reacties
  • 899 Bekeken

toen ik mijn belbundel wilde wijzigen naar 120min ipv onbeperkt, lukte dat niet, maar is wel ineens mijn databundel verwijderd en dus ook de aanvullende 2GB die we sinds 9 sept krijgen. (GO abonnement)
Volgens de site en de app mag ik geen data meer in mijn bundel, ook niet aanvullend. Dit moet dus per direct teruggezet worden, want ik heb er voor betaald en kan nu niets meer zonder wifi.
Hoe kan ik vandaag nog mijn data terug krijgen? Dan ga ik maandag wel bellen over de belbundel, dat is minder dringend...
icon

Beste antwoord door M.Sytema 16 september 2019, 09:22

Dag,

Zojuist heb ik gebeld en het is gelukt. De dame aan de lijn heeft mijn internet weer teruggezet en mijn belminuten naar beneden bijgesteld. Alles is weer in orde.

Dankjewel!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Gelukkig, mooi dat het opgelost is.😉
Reputatie 6
Je hebt dus toch iets gewijzigd in de bundel, je hebt er voor betaald maar dat word verrekent met de volgende factuur, dus betaal je er uiteindelijk niet voor.

Snelste weg is morgen te bellen met de klantenservice, ze zijn vandaag gesloten op nummer 1200 als je met mobiel belt, hier kan een antwoord een paar dagen op zich wachten, en vandaag is er van T-Mobile uit geen activiteit te verwachten ivm weekend.
Dag,

Zojuist heb ik gebeld en het is gelukt. De dame aan de lijn heeft mijn internet weer teruggezet en mijn belminuten naar beneden bijgesteld. Alles is weer in orde.

Dankjewel!

Reageer