Beantwoord

Data vrije muziek uit normale bundel.

• 7 december 2018
  • 15 reacties
  • 1318 Bekeken

Hallo,
Ik luister dus dagelijks naar Juke,
Vndaag kwam ik erachter dat ik nog maar 33MB in data vrije muziek heb geluisterd maar wel 2 gig aan m'n normale bundel heb verbruikt.

Dt lijkt me niet helemaal te kloppen.

Mvg Tiffany
icon

Beste antwoord door Seccie 7 december 2018, 08:16

Goedemorgen @Tiffanytd,

Welkom bij de T-Mobile community! Ik heb al meerdere vragen over datavrije muziek voorbij zien komen.

In dit topic kun je alle aangesloten muziekdiensten vinden die vallen onder datavrije muziek. In dit topic vind je meer informatie over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen, en ook tips om een datateller in te stellen voor zowel Android & iOS.

Juke maakt onderdeel uit als dienst van datavrije muziek.

Gebruik je de data uit My t-mobile of maak je gebruik van een andere teller? Kun je een screenshot maken van het dataverbruik van Juke waar het om gaat? Kun je 3 voorbeelden geven van momenten waarop je naar muziek luisterde en er MB's in mindering werden gebracht? Met deze informatie kan vervolgens een forum moderator aan de slag.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ik weet er het fijne niet van, maar het had te maken met bepaalde doorschakelingen/links waarbij de één dus wel werkte en de ander niet. Er kon dus inderdaad wat onderling verschil inzitten. Als het goed is, is nu sowieso het probleem geheel verholpen!

Thanks voor het delen van jouw bevindingen, mega attent van je! 😃
Is dat hele probleem met data vrije muziek niet telefoon gerelateerd?

ik heb sinds vorige week een nieuwe telefoon in gebruik, ik ging van de Nokia 7+ naar de Pixel XL 2 sindsdien lijkt het allemaal netjes van de juiste bundel af te gaan, ik gebruik dezelfde app voor muziek op mijn Nokia 7+ als op mijn Pixel xl 2.
Vanaf morgen heb ik weer nieuwe data via T-Mobile en zal ik het eens in de gaten houden.

Bovendien hoor ik van veel mensen dat data vrije muziek niet van de juiste bundel af gaat, maar van ook heel veel mensen dat het wel goed werkt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi IPadBoi,

Dankjewel voor het testen! Ik heb je hier even een privéberichtje over gestuurd!
Ik heb net 13 minuten ongeveer gestreamed op mn 4G!
Als ik nu in de T-Mobile app kijk is de hoeveelheid data vrije muziek hetzelfde gebleven, 493 MB maar deze maand dus het gaat alsnog van mijn bundel af.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi IPadBoi,

Goede vraag inderdaad! Wij bekijken dit echt per persoon, omdat de situatie per persoon verschilt. Natuurlijk willen we dit wel allemaal netjes oplossen. :)

Om dit goed voor je door te kunnen zetten en een oplossing voor jou te zoeken, wil ik je vragen om eens 10 minuten alléén Spotify te streamen. Zo kunnen wij onderzoeken hoe dit op ons netwerk verloopt. Ik zet daarna jouw nummer door voor onderzoek!

Laat je het weten zodra je dit hebt getest en hoe laat dit precies was? Dan kan ik het doorzetten. Dankjewel alvast!
Heb wel een vraagje, mijn data is dus zo goed als op en ik zal dat dus moeten bijvullen, zijn die kosten voor mij of T-Mobile? Ik heb alleen Spotify gebruikt en is dus door error aan jullie kant is m'n Data op, opmoet ik daar voor opdraaien/hoe lang verwachten jullie dat het nog duurt voor het is opgelost?
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Nederland.FM valt voor nu niet meer onder Datavrije Muziek door aanpassingen die gedaan zijn. We zijn aan het kijken of we Nederland.FM weer onder Datavrije Muziek kunnen krijgen, maar dat kan even duren. Voor nu kun je dan andere aangesloten muziekdiensten gebruiken om datavrij muziek te luisteren.

Op dit moment hebben we het probleem met Spotify in onderzoek, maar ook die valt op dit moment niet onder Datavrije Muziek. Ik raad ook daarin aan om tijdelijk offline of via WiFi te luisteren óf een andere muziekdienst te nemen tot het opgelost is.

Als er nog andere vragen zijn, laat het gerust weten!
Is dit probleem inmiddels al opgelost?
Ik zie nmlk dat ook Spotify niet van de data vrije muziek bundel afgaat maar van de normale bundel.

Ik heb dit probleem ook nog, ik heb nu maar 100mb voor de rest van de maand over en klantenservice snapte totaal niet wat ik bedoelde, half uur aan de lijn gehangen.
Is dit probleem inmiddels al opgelost?
Ik zie nmlk dat ook Spotify niet van de data vrije muziek bundel afgaat maar van de normale bundel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tiffanytf,

Momenteel is er een issue met Nederland.fm waardoor al het verbruik niet onder datavrij muziek valt. Wij zijn hiervan op de hoogte en druk bezig met een oplossing. De radiozenders op Juke vallen onder Nederland.fm vandaar dat jij dit ook ervaart. Excuses voor het ongemak! Maar we zijn echt bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Voralsnog worden de MB's van mijn normale bundel afgeschreven zonder nog enig bericht te hebben gehad...
He zit dat en wanneer kan ik verwachten dat ze WEL van de juiste bundel af gaan?
Op deze manier hou ik natuurlijk geen MB's over en ik moet nog even.....
Ik zie in de play store 2 verschillende internetradio-apps die Juke heten. Misschien valt juist die andere onder de datavrije deal?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Tiffanytd,

Bedankt voor het posten van de screenshots. Ik verwacht dat een T-mobile moderator voldoende aanknopingspunten ziet om een onderzoek te starten.
Goedemorgen,
Ik luister elke dag gemiddeld 8 uur na Juke, dit voornamelijk op het werk tussen 8 en half 5,
Ik wist al dat Juke was aangesloten en heb hiervoor dus ook mijn abonnement aangepast zodat ik recht had op data vrije muziek..

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @Tiffanytd,

Welkom bij de T-Mobile community! Ik heb al meerdere vragen over datavrije muziek voorbij zien komen.

In dit topic kun je alle aangesloten muziekdiensten vinden die vallen onder datavrije muziek. In dit topic vind je meer informatie over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen, en ook tips om een datateller in te stellen voor zowel Android & iOS.

Juke maakt onderdeel uit als dienst van datavrije muziek.

Gebruik je de data uit My t-mobile of maak je gebruik van een andere teller? Kun je een screenshot maken van het dataverbruik van Juke waar het om gaat? Kun je 3 voorbeelden geven van momenten waarop je naar muziek luisterde en er MB's in mindering werden gebracht? Met deze informatie kan vervolgens een forum moderator aan de slag.

Reageer