dataverbruik kosten

• 20 september 2019
  • 4 reacties
  • 1121 Bekeken

• is een Top Poster
  • 16 reacties
Data verbruik.
Ik heb een volledig acbonnement bij T-Mobile.
Ik maak thuis gebruik van mijn wifi voor mijn mobile telefoon.Wat moet ik bellen buitens huis
Om data te verbruiken?Het is misschien wat ingewikkeld deze vraag,maar ik kan hem niet beter brengen.

M vr.gr
Wil25

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Wil25

Ik wil graag met je meedenken. Wat voor abonnement heb je momenteel bij ons? Een abonnement met databundel? Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan ik niet met je meekijken. Je kan bij ons zelf kiezen hoeveel data je wilt gebruiken in de maand. Je kan kiezen uit een 1GB, 5GB, 10GB of Unlimited databundel. Dit kan je zelf 1x in de maand aanpassen via My T-Mobile.

Heb je nu voldoende informatie? Als je iets anders bedoelt, hoor ik het graag!
Hallo Hajar.
Ik heb een sym only abonnement met gratis bellen.Thuis maak ik gebruik van mijn thuis wifi.Verder heb ik ook e-mail op mijn mob.foon.
De vraag is,wat voor soort data gaat buitenshuis van mijn mob.bundel af?De binnen komende e-mail kijk bekijk ik thuis.Als er spec.berichten op staan gebruik mijn laptop.Hajar,kun je hier iets mee.?De vraag is puur uit nieuwsgierigheid.
Alvast bedankt.Gr.Wil25
Hajar,het belangrijkste vergeet ik te vermelden.
Ik heb dus sim only met databundel.
Foutje bedankt.Gr.Wil25
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Wil25

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kan ik zien wat je nu hebt en of je data verbruikt. Begrijp ik zo je vraag goed? Anders hoor ik graag wat je wil weten dan kan ik je beter helpen.

Reageer