Beantwoord

Datavrij????

  • 17 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 1144 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties
Vraag zal al vaker gesteld zijn maar wat valt er nu wel en niet in datavrij streamen. Alles wat ik tot nu toe stream (radio viaDeezer) gaat van mijn bundel.
Kan er nu eindelijk eens duidelijkheid komen??? Ik word gek van al die vage berichten van T-Mobile. Datavrij is datavrij lijkt mij. En anders moet je het niet met koeieletters op de site vermelde.
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 augustus 2019, 14:24

Hoi Lecon,

Dat hoort natuurlijk niet!

Heb je hier al eerder contact met ons over gehad? Is het toen ook doorgezet naar onze specialisten?

Ik ontvang graag een screenshot van jouw verbruikstatus vóór het streamen van muziek, en eentje van erna, zodat wij kunnen zien dat het uit de verkeerde bundel ga. Ik ontvang dan graag het exacte tijdstip van streamen, zodat wij het uit kunnen gaan zoeken!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lecon,

Dat hoort natuurlijk niet!

Heb je hier al eerder contact met ons over gehad? Is het toen ook doorgezet naar onze specialisten?

Ik ontvang graag een screenshot van jouw verbruikstatus vóór het streamen van muziek, en eentje van erna, zodat wij kunnen zien dat het uit de verkeerde bundel ga. Ik ontvang dan graag het exacte tijdstip van streamen, zodat wij het uit kunnen gaan zoeken!
Hieronder de 2 screenshots. Het zijn de screenshots van mijn man. Deze had ze nl wel al gemaakt. Ik weet niet wat je eventueel nodig hebt om zijn gegevens in te zien. Adres is evt. hetzelfde als die van mij. Zaterdag tussen 05.33 uur 07.54 uur. Deezer zelf is geen probleem. De radiozenders in Deezer pakt ie niet. Ook bijv vanuit de QMusic app pakt ie 50% datavrij en 50% uit de bundel.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lecon,

Zijn deze screenshots gekoppeld aan het nummer dat eindigt op 22? Zo ja, dan maak ik direct een case voor je aan. Mocht het om een ander nummer gaan kun je dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Ik hoor graag van je!

Geachte T mobile, ik heb het zelfde probleem!!!!

Datavrij werkt gewoon niet!!!!

Luister radio en muziek via Deezer!!!!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gerben78 

Zou je een screenshot van jouw verbruiksstatus vóór het streamen van muziek, en eentje van erna, zodat wij kunnen zien dat het uit de verkeerde bundel ga. Graag ook het exacte datum en tijdstip van streamen, zodat ik dit kan doorzetten naar onze specialisten. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

 

 

De datum was 26 november j.l 

Ik heb enkele uren(!) Via Deezer geluisterd.

Erg raar dat hij maar eentje lager is toch? En mijngewone bundel wel gedaald is

Heb natuurlijk ook enkele andere dingen via internet gedaan maar toch!?

P.s mij nieuwe abbonomend  gaat 29november in!!!

 

Reputatie 7
Badge +20

@Gerben78,

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren mijn collega hebt gesproken en die heeft een case voor je aangemaakt om dit verder te laten uitzoeken. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid!

Reageer