Beantwoord

Datavrij muziek luisteren

• 28 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1861 Bekeken

Hallo,

Ik had ooit eens ergens gelezen dat je bij T-Mobile datavrij muziek kunt luisteren. Nu gebruik ik eigenlijk de hele dag door Deezer, maar toch krijg ik dan de melding dat ik door m’n MB’s heen ben, en ik daardoor iedere keer de MB-aanvuller moet gebruiken. Ik zit overal op 4G, gebruik nergens WiFi, dus dan ben ik er behoorlijk snel doorheen iedere keer. Moet ik dit zelf ergens aanzetten, of hoe werkt dit precies?

Ik heb een Unlimited GB+bellen abonnement.

PS: Ik heb geen idee in welk subforum ik deze vraag moet stellen, dus drop ik ‘m hier. Mijn excuses als ie in het verkeerde subforum staat!

Groeten,
Marcel
icon

Beste antwoord door David 30 maart 2019, 11:39

Hey Marcel,

Bij Go Up heb je inderdaad de mogelijkheid om datavrij muziek te luisteren. Bij Go Unlimited heb je dit niet, want er zit natuurlijk al onbeperkt internet bij dat abonnement! 😁 Bij Go Up heb je 10 GB, dus daarom zit er bij dat abonnement Datavrije Muziek.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Marcel,

Bij Go Up heb je inderdaad de mogelijkheid om datavrij muziek te luisteren. Bij Go Unlimited heb je dit niet, want er zit natuurlijk al onbeperkt internet bij dat abonnement! 😁 Bij Go Up heb je 10 GB, dus daarom zit er bij dat abonnement Datavrije Muziek.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten!

Reageer